• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Nallepuh01

Det går bra med HL på dagen men jag håller med om att på kvällen då blir man hungrig...

Det kanske släpper efter några dagar när kroppen vant sig, men det är ju inte bra att gå hungrig. Jag åt knäckebröd med en ostskiva och en kopp örtte o lite vattenmelon.

Får man äta vattenmelon hur mycket man vill?

• sladden1

Ja vattenmelon innehåller ju till störst del vatten så det kan man äta hur mkt man vill.

• Fru Lantz

har för mig att man ska inte äta banan för mycke bara men annan frukt ska gå bra.

• Flisis

Har varit på ikea och härjat halva dagen så när jag kom hem var jag suuper hungrig.Hade inte tagit nån Hl till lunck.Blev en smörgås med skinka då. Till middag blev det lite pommes och kotlett,inte bra + en halv påse polly på kvällen.Ännu mindre bra.
    Vägning imorgon. Det har jag varje måndag oavsett om jag bantar eller ej. Ska bli spännande att se även om jag bara kört Hl lördag och söndag så har jag försökt att hålla igen lite i veckan..
    Hur gör ni med vägningarna, varje dag eller en gång per vecka?

• Nallepuh01

Tjea tjejer!
    Idag vägde jag mig och vågen visade -1.8 kg redan efter tre dagar!!! Det gav mig en spark i rumpan att det här fixar jag!!!

• Fru Lantz

Härligt
    Visst blir man taggad!

• Flisis

Fy F*n vad bäst du är! Go Girl!!!
    Hur ofta har du tänkt att väga dig?

Nallepuh01 skrev 2007-08-27 00:43:26 följande:
    Tjea tjejer!Idag vägde jag mig och vågen visade -1.8 kg redan efter tre dagar!!! Det gav mig en spark i rumpan att det här fixar jag!!!
  • Flisis

Glömde skriva att jag hamnade på -1,6 kg men det är räknat ifrån förra måndagen, Hl började jag ju med i lördags. Men jag e nöjd

• Nallepuh01
    Flisis skrev 2007-08-27 13:20:20 följande:
    Fy F*n vad bäst du är! Go Girl!!! Hur ofta har du tänkt att väga dig?
    Jag har ingen våg hemma hos mig så varje gång jag e hos mina föräldrar blir det säkert att jag väger mig. Typ 1 ggn i veckan.

Hur har det gått för er idag då? För mig har det gått bra, men ingen motion för vi har uselt väder Ledsen

Jag kan känna lite halsbränna, brukar ngn av er känna så?
Svar på tråden Herbalife..