• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Flisis

Vad sa vågen?

JenJa skrev 2007-09-11 12:18:50 följande:
    NallePuh01: Jo då, vågen får avgöra det i morgon bitti...Men ska jag vara ärligt så tror jag inte att jag gått ner nått även om jag har cyklat på min motionscykel många dagar denna vecka...Svårt det där om man motionerar för man bygger ju muskler då och de väger mer än fett... men tillslut ska det ju synas på vågen också om man sköter sig....
  • JenJa

Flisis:

Hm...vågen ja.Den ville inte rubba sig nått...samma vikt som förra veckan. Så jag träffade min coach och kompis i går så nu blir det en sk omstart igen, inga kolhydrater på 2 veckor och förbränningste och tc tabletter för att se om det kan hjälpa....

Hur går det för er andra?

• JenJa

Förresten har ni nått bra middagstips med mycket protein och grönsaker som rekommenderas? Jag har idetorka!!!

• Flisis

Jippi! Vågen här visade -2,8kg sedan i måndags

Dålig på mat tips men kanske laxkotlett med wokade grönsaker i folie och in i ugnen. Lite cintronpeppar på är nog gott. Annars kanske en omelett me massa goda rotfrukter i eller en tonfisksallad med kokt ägg..ja det är svårt :-P

• Nallepuh01
    JenJa skrev 2007-09-14 13:10:30 följande:
    Flisis:Hm...vågen ja.Den ville inte rubba sig nått...samma vikt som förra veckan. Så jag träffade min coach och kompis i går så nu blir det en sk omstart igen, inga kolhydrater på 2 veckor och förbränningste och tc tabletter för att se om det kan hjälpa....Hur går det för er andra?
    Hoppas det går bra med vikten.
    Vad dricker du för förbränningste?
  • JenJa

Nallepuh01: Herbalife förbränningste...

Ja nu jädrans ska det nog visa - på vågen....Annars så äter jag för mycket ändå, men enlig vågen i morse så visade den 95,5 och det är - 8 hg sen onsdag morgon

• quiltis

Jag dricker också herbalife "Cookies and cream" smakar som att dricka kexchoklad med mjölk mmmmm gott skall gå ner 10kg, har tagit 2kg jätteglad

• Flisis

Delvägning idag. -1kg sedan måndag. Får se vad det slutar på på måndag..

• jeli79

Hej!

Jag tycker det verkar som om de flesta känner sig hungrig...jag kan trösta er med att det går över efter ett tag. Men hur är det mellanmålen?? De är jätte viktigt att man få i sig dem. Ät gärna mellanmål 3 ggr om dagen ,både mellan frukost lunchen, mellan lunchen och middagen och sedan efter middagen på kvällningen. Efter ett tag kansek det räcker med 2 mellanmål. Protein baren funkar som ett mellanmål Annars är ju frukt och grönt bra. Dock ska man inte äta så jättemycket vindruvor och bananer.

Vill bar ge ett tips till alla som kanske inte vill gå omkring och ha en färdigblandad shake med sig om dagarna

Svar på tråden Herbalife..