• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • JenJa

heleneuz: Och en sak till. Barerna är inte onyttiga! De är ju gjorda så att det är perfekt till mellanmål, men man ska väl inte vräka i sig två utan det ska räcka med en....

• heleneuz

Vad äter ni till mellanmål ni som kör ren kur?

• JenJa

heleneuz: Proteinbar eller frukt/grönsak rekommenderas. Efter 2 första veckorna kan man ta en smörgås också är jag för med.

• heleneuz

Det räcker alltså inte med dessa måltider 3 gånger om dagen utan man måste äta mellanmål för bästa resultat eller?
    Om man jämför naturdieten så äter man 5 påsar om dagen och det är ca 550 kcal.
    men med herbalife är det 600 men bara 3 gånger om dagen, och ska man då äta mellanmål blir det ca 800 kcal om dagen, men minskar man lika fort i vikt då som naturdieten?
    Lite rörigt dettaFundersam

• Flisis

Usch just nu så känner jag mig såå klen. Jag borde vara glad för jag var på kroppscanning i ons igen och mina resultat hade förbättrats masser och jag har gått från 29 år i metabolisk ålder till 20 år ist. Vikten har gått ner,musklerna ökat,mer vätska osv. Men just nu sliter jag med tankarna att skita i allt, börjar tycka det är tråkigt. men jag vill verkligen gå ner mina sista kg men min motivation är som bort blåst

F*n!!!

• JenJa

Flisis: Grattis!! Kämpa på! Du kan!! Du klarar det!!!

Min veckovägning visade -0,7 kg Så de va skönt, va nästan rädd ett +...Men inte då. Sammanlagt -11,9 kg!

• Flisis

Typiskt. Jag som har hamnat i en sån svacka och börjar tycka detta är tråkigt. men jag har ändå skött mig. Ändå visade bara vågen på -2hg. Inte riktigt vad jag behövde nu känner jag! Hade behövt ett riktigt - för att få mer smak och motivation!!!

Jenja: Grattis till ditt minus

• Flisis

Någon som testat Lipo bond? Ska köpa dem och testa om jag kan ta mig ur träsket. verkar som min kropp har ställt in sig på att inte gå ner mer nu..
    Ger de effekt direkt?

• quiltis

Ja dom e bra. Funkar med en gång.

• JenJa

Flisis: Tack

Vad sjutton är Lipo bond? Har aldrig hört talas om det....

Svar på tråden Herbalife..