• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Eva Lotta

hej, skall börja med hl men är väldigt skeptisk! kan nån säga både för- och nackdelar? höll på med hl när jag bodde i usa för många år sen men då blev jag sjuk och speedad av pillrena man skulle käka! jag måste gå ner 30 kilo, kör med gi nu men det går så långsamt och jag behöver se ett snabbare resultat för att inte tröttna!
    Nån som har nåt bra att säga?
    Lotta

• JenJa

Eva Lotta: Hej! Ja jag har också som mål att tappa 30 kg ....sen får vi se om det kanske är så att jag vill gå ner mer. Jag började i maj och har gått ner 11,9 kg hittills...

Fördelen med hl tycker är att man vet vad man får i sig och man mår bra och är pigg utav den, samtidigt som du får äta ett mål mat....+mellanmålen...Sen så har hl en bra viktnedång, det går i lagom takt inte bra för kroppen om det går för fort...

Enda nackdelen tycker jag är priset....

• Flisis

Lipo bond är några kapslar som typ sla "kapsla" in det dåliga fettet så man blir av med det och öka förbränningen. DYYRA tabletter. Jag betalar 238kr för 90 st och man ska käka 6st per dag. Men det kan det ju vara värt. Annars kan man ju test fiber och örter tabletterna som bara ökar förbränningen. Ca pris 180kr för 180st..

JenJa skrev 2007-10-10 08:05:06 följande:
    Flisis: Tack Vad sjutton är Lipo bond? Har aldrig hört talas om det....
  • Eva Lotta

börjar med herbalife idag...känns spännande men jäkligt dyrt!
    de sa att man är garanterat mätt i minst 3 timmar! Jag undrar jag? jag köpte cappucino och cookies and cream!! ville smaka på vanilj, älskar vanilj men det hade hon inte! nån som gillar den?
    gjorde en sån där vägning där man också kollar ålder,vatten och fettmassa...inte kul alls!

hmmm...

Lotta

• Flisis

Hej och välkommen. Kroppscanningen är skoj, och skrämmande :-P Om det är någon tröst så mellan första och andra scanningen jag gjorde hade jag bara gått ner 3,5kg i vikt men ändå förbättrat mina värden masser. Bla minskat min metaboliska ålder med 9 år..
    Mätt i 3 timmar stämmer absolut inte för mig. Blir bara mätt för stunden när jag dricker min shake..
    Vaniljen gillar jag inte det minsta, men vet att många andra gör det så tycker ju olika. Capuccinon är min favorit. Lycka Till
    Eva Lotta skrev 2007-10-11 08:31:26 följande:

börjar med herbalife idag...känns spännande men jäkligt dyrt!de sa att man är garanterat mätt i minst 3 timmar! Jag undrar jag? jag köpte cappucino och cookies and cream!! ville smaka på vanilj, älskar vanilj men det hade hon inte! nån som gillar den?gjorde en sån där vägning där man också kollar ålder,vatten och fettmassa...inte kul alls!hmmm...Lotta
  • JenJa

Hur går det för er? Blidde så tyst här på tråden ...

• Eva Lotta

För mig går det bara bra...har gått ner nästan 4 kilo. men den där piggheten som skulle inträffa väntar jag fortfarande på.
    en annan sak som känns lite konstigt är att jag har fått nån så där konstig allergikänsla...inga utslag men det kliar och är varmt runtomkring hals och öron o kliar i hårbotten. detta började i med att jag tog hl.
    annars är jag jättenöjd...älskar cookies and cream

Lotta

• JenJa

Eva Lotta: -4 kg är ju kanon, hur länge är det för? Inte en vecka väl?

För mig va det -0,5 kg denna vecka och sammanlagt -12,7 kg! Men har har ju hållit på ett tag....22 veckor nu.. Gör egentligeninte nått att det går sakta, är väl bara bra så att kroppen hinner va med...Har ju som sagt många kilo kvar!

Alltid nått!

• Limikas mamma

Oj, vad kul med en herbalife-tråd! Då är jag gärna med, jag har env. herbalifes pulver i ca. 2 1/2 v. nu. Men har inte gått ner så väldigt mycket än, bara ngt kilo.Hmmm, kanske fuskat för mycket så jag tar väl nya tag här med er nu då, om man får hänga på?!

• Flisis

Du är jätte välkommen men räkna inte med några snabba svar. Detta är en riiiktigt långsam och trög tråd :-P

Limikas mamma skrev 2007-10-30 22:37:55 följande:

Oj, vad kul med en herbalife-tråd! Då är jag gärna med, jag har env. herbalifes pulver i ca. 2 1/2 v. nu. Men har inte gått ner så väldigt mycket än, bara ngt kilo.Hmmm, kanske fuskat för mycket så jag tar väl nya tag här med er nu då, om man får hänga på?!
Svar på tråden Herbalife..