• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Nallepuh01

Hej på er alla!

Hur har ni det i herbalifevärlden?
    För mig går det bra, men det är jobbigt på kvällen när hungern kommer. Vad brukar ni ta som dämpar hunger framåt kvällen.

Är det någon som vägt sig och fått ngt minus? Glad
    Själv har jag stannat på -3,5 kg i ett tag, Ledsen men det blir nog bättre snart.
    Nej nu ska jag gå och sova,
    Ha det gott allihopa!!

• malinje

Jag tycker att det funkar bra, fick lite ångest i helgen och tyckte det kändes tungt...men det är bara att bita ihop. Sedan förra måndagen har jag gått ned 2,8kg och det ska väl vara godkänt. har hört att det är vanligt att det stannar upp och sedan börjar gå ner igen så nallepuh1 misströsta inte.
    Jag dricker kolsyrat vatten (ur sodastreamer)och känner att jag blir mättare. Annars tar jag en frukt och äter den långsamt med kniv. Funkar för mig. Lycka till!

• JenJa

Hej!!

Vet inte om jag får hoppa in här med för jag har förmodligen den största övervikten känns det som ....Mitt mål är att gå ner 30 kg...-9 än så länge, jag började i slutet av maj...

Första veckorna gick tok bra men nu går det knackigare igen och det är förmodligen för lite motion, så nu har jag skaffat mig en motionscykel för att nå mitt mål...

Herbalife funkar bra för mig...jag får jag äta ett mål mat och det nöjer jag mig med...Men i bland är det tufft men det är bara att kämpa på....har som stannat av för med mig!

Keep on shaking and fighting

• sladden1

Hejsan!
    När jag blir sugen på kvällen brukar jag försöka äta frukt eller grönsaker. Skär ibland upp gurk eller morotstänger och sitter och smaskar på framför tv, ett gott och nyttigt snacks!

• Nallepuh01
    JenJa skrev 2007-09-04 20:09:21 följande:
    Hej!!Vet inte om jag får hoppa in här med för jag har förmodligen den största övervikten känns det som ....Mitt mål är att gå ner 30 kg...-9 än så länge, jag började i slutet av maj...Första veckorna gick tok bra men nu går det knackigare igen och det är förmodligen för lite motion, så nu har jag skaffat mig en motionscykel för att nå mitt mål...Herbalife funkar bra för mig...jag får jag äta ett mål mat och det nöjer jag mig med...Men i bland är det tufft men det är bara att kämpa på....har som stannat av för med mig! Keep on shaking and fighting
    Välkommen till gänget!! Du är inte ensam om dessa kilo som måste bort så vi får stötta varandra!!
    Kramisar!!!
    Mona.
  • Eros Light Love

Gör som mig. lev på 0,1 % yoghurt samt soppa. När du är sugen på något sött ät frukt.
    Jag gick ner 15 kilo på tre veckor med den dieten, tog ett tag innan jag började gå upp igen pga av förminskad matsäck.

• Eros Light Love

Med andra ord, skippa alla "dieter" där man måste lägga til en jävla massa pengar, totalt onödigt i längden.

• JenJa

Nallepuh01: Tack! Ja vi stöttar och peppar varandra, det behöver man!!!

Nu är viktnedgången på 9,4 kg, så neråt går det i alla fall

• Fru Lantz

*peppar er som bara den* själv sitter jag med 1 glas röd vin o käkar lite godis. Fast ibland måste man synda
    Jag har ju börjat jobba o snacka om man e trött nu. Fast jag e inte lika sugen på något sött som jag va tidigare så lite bra är det ju att börja jobba.

• Flisis

Då var det dax igen... Man kan säga att jag har haft ett uppehåll på ca 1 vecka. Fyy Men nu får jag ta tag i det igen.. Ska gå till en konsulent i veckan och mäta kroppsfetter det ska bli spännande, någon som testat detta?

Svar på tråden Herbalife..