• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Duva

Idag har jag  börjat med hb, känner mig väldigt motiverad ska jag säga.
    Bra att det finns en tråd.

• Duva

Oj, menar int hb...=hembränt Hade varit lite jobbigt och starkt

HL ska det ju vara

• Nallepuh01

Hallå på er alla!

Flisis skrev 2007-09-10 10:03:48 följande:
    Då var det dax igen... Man kan säga att jag har haft ett uppehåll på ca 1 vecka. Fyy Men nu får jag ta tag i det igen.. Ska gå till en konsulent i veckan och mäta kroppsfetter det ska bli spännande, någon som testat detta?
    Jag har gjort det och jag  hade en kropp som mådde som en 50 åring så det va inte kul att höra!! Haha!

Jag har också slarvat en hel del veckan som gick och nu känns det som man inte kommer igång riktigt!! Vi måste nog ta oss i kragen och stötta varandra lite extra!!
    JenJa skrev 2007-09-05 20:18:06 följande:
    Nallepuh01: Tack! Ja vi stöttar och peppar varandra, det behöver man!!! Nu är viktnedgången på 9,4 kg, så neråt går det i alla fall
    Hur går det med dig då Jenja? Har det gått bra?
  • Flisis

Jag har iaf kommit iväg på 60min spinning igår och idag. Alltid nåt

Nallepuh01 skrev 2007-09-10 15:20:30 följande:
    Hallå på er alla!
    Hur går det med dig då Jenja? Har det gått bra?
  • Duva

Oj, nu är jag inne på min 2:a dag, igår gick det bra, men fasen vad jag var sugen på allt på kvällen, tog mig en tugga på proteinbar eller vad det heter, godis iaf.

Hur brukar ni lägga upp eran dag??

Jag har nu tagit en drink till frukost, vad äter ni till lunch?? En drink till eller??

Ni får gärna skriva erat dagschema om ni vill, känner att jag inte är riktigt haj på detta än??

• JenJa

NallePuh01: Jo då, vågen får avgöra det i morgon bitti...Men ska jag vara ärligt så tror jag inte att jag gått ner nått även om jag har cyklat på min motionscykel många dagar denna vecka...
    Svårt det där om man motionerar för man bygger ju muskler då och de väger mer än fett... men tillslut ska det ju synas på vågen också om man sköter sig....

• malinje

jag är skitduktig...faktiskt...men nu händer det inget på vågen...triiiiiist!

• Duva

Vore så tacksam om ni ville skriva ner hur eran dag ser ut med HL

• Flisis

Just denna veckan har jag bara druckit hl till frukost, en lätt lunch och nyttig middag. Förra veckan bytte jag ut både frukost och lunch.

Duva skrev 2007-09-11 19:19:28 följande:
    Vore så tacksam om ni ville skriva ner hur eran dag ser ut med HL
  • Flisis

Hej all HL:are
    Var på min kroppsscanning igår och var döö nervis för resultatet. Men tro det eller ej, min fett procent i kroppen låg innom det normala haha kul. Men som han sa att bara för att jag väger 64kg och står på normalviktig så är det inget som hindrar att jag går ner kanske 5kg och ändå står innom det normala och mår bättre med mig själv. Jag är hel nöjd Delvägning imorgon också. Ska bli kul för att denna veckan har jag faktiskt skött mig, åt kanske lite för fet potatisgratäng igår men jag åt iaf mindre än vanligt. Och inga kakor el godis iaf som jag ALLTID faller dit på.. Hoppas hoppas hoppas på ett bra minus imorgon!

Går det bra för er andra?

Svar på tråden Herbalife..