• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Flisis

-2g? menade du 2hg kanske? min våg visar iaf inte gram

JenJa skrev 2007-09-28 14:11:43 följande:
    Flisis: De e ju kanon ju!! Grattis!Min veckovägning idag visade - 2 g alltid nått Jag har varit förkyld i veckan så det har inte varit mycket till motion tyvärr...börjar nu va bättre så nu ska vi se om det blir bättre resultat nästa vecka...annars blir det att införskaffa förbränningstabletterna ..
  • Duva

Jag har använt HL i 3 veckor, men det händer inget med min kropp!

Dricker 2-3 drinkar varje dag och ett mål mat. rör på mig mer än jag gjort innan

Tog det lång tid innan ni fick resultat??

• JenJa

Duva: Första veckan gick jag ner 2,1 kg! Du får ju INTE använda kolhydrater alls 2 första veckorna...kan de va dom som spökar? VAd äter du för mellanmål? och hur lägger du upp dagen?

• Flisis

Va? Inga kolhydrater?Det har jag käkat hela tiden, men mindre givetvis... hmm.. jag har gått ner 6kg nu på 5 veckor. (men den första av dessa veckorna var eg bara slarv så jag räknar eg inte den) Så säg 4 veckor och 6 kg. Jag har Alltås nåt min mål som jag skrev när jag startade tråden. Men jag ska ta de absolut sista 5 kg som jag inte hade vågat hoppas på att jag skulle klara! Idag vägde jag 60,4. Så 5,4kg kvar till mitt slutliga mål!!! Yes detta klarar vi. Hur går det för er andra?

JenJa skrev 2007-10-01 10:09:13 följande:
    Duva: Första veckan gick jag ner 2,1 kg! Du får ju INTE använda kolhydrater alls 2 första veckorna...kan de va dom som spökar? VAd äter du för mellanmål? och hur lägger du upp dagen?
  • JenJa

Flisis: Ja så var reglerna för mig 2 första veckorna, inga kolhydrater för att sedan införa det lite smått. Helst fullkornsprodukter ....Alla herbalife coacher kanske gör olika, men jag tror nog att det är så för alla dvs inga kolhydrater 2 första veckorna...

För mig går det knackigt igen...mens natten mot söndagen så jag känner mig som en uppblåst ballong...men jag har ju inte vägningen förrän på fredag så innan dess får jag använda motionscykel så det i alla fall inte blir +. Men jag känner att jag har svårt att få i gång förbränningen utan hl förbränningstabletter, men jag får se hur det går på fredag...Har det gått skapligt då så väntar jag med att införskaffa tabletterna...dom kostar ju och de är inte några billiga grejor man använder...

Mitt mål är att i slutet av maj 2008 ha gått ner 30 kg....känns tufft ska jag säga....-11,2 är det på nu

• heleneuz

Hejsan allihopa!
    Nu har min syster lurat med mig med hl.
    Har i 2 veckor innan kört med naturdiet och minskade 3 kilo (då körde jag ren kur)
    Då var det ju 5 påsar om dagen men nu e det ju bara pulver 3 gånger om dagen, och då undrar jag vad ni andra äter till mellanmål, jag har ju köpt dem där barsen men det känns onyttigt på nåt sätt att äta dem.
    Lycka till alla med viktminskningen!

• Nallepuh01

Hej på er alla,

Vad bra det går för er andra, och vilka bra coacher ni verkar ha hittat! Min coach har inte sagt ngt alls. Det verkar som hon bara vill sälja produkterna och inte ha någon mer kontakt. Det är konstigt!

Vart bor ni allihopa? Vi kanske bor nära varandra så vi kan träffas någon gång för att fira vår viktminskning.

Hoppas ni alla får en bra natt för nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt på er!!

• JenJa

Nallepuh01: Ja min coach är suvve!! Hon är även min barndoms kompis sen högstadietiden. Men om du har funderingar och så så ska ju din coach "finnas" där...bara att ringa!

Jag bor i Örnsköldsvik, har en känsla av att alla är lite utspridda i landet och de e synd, ingen träff!! För det skulle vara kul!!!

Ha det bra alla och god fortsatt viktnedgång!

• JenJa

heleneuz: Välkommen i gänget skulle jag ju också säga i förra inlägget

Svar på tråden Herbalife..