• kajsa835

junibebisar -05, del 9!

den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!
    Vi fortsätter som vanligt!!

1/6 Felix mamma: Felixxmor
    Isaac mamma: Glad mamma
    Erik mamma: meh
    Gustav mamma: Grisen
    3/6 Isabella mamma: Jessi74
    4/6 Agnes mamma: Petre
    5/6 Kevin mamma: sandispandis
    6/6 Widar mamma: A lie
    10/6 Erik mamma: JCA
    11/6 Oliver mamma: babyboom2005
    12/6 Jonathan mamma: Helen H 79
    13/6 Anton mamma: Majflickan
    Reuben mamma: Vasen
    14/6 Noah mamma: Bonanza
    15/6 Loke mamma: bea85
    16/6 Moa mamma: Troll77
    18/6 Gabriel mamma: MarLe71
    19/6 Elvira mamma: Trollnilla
    20/6 Ebba mamma: Missisola
    21/6 Alarik mamma: emmamaria
    22/6 Theo mamma: THAN
    Noel mamma: milsch
    26/6 Ebba S mamma: ebbas mamma 1
    27/6 Blenda mamma: Mandy
    Sami mamma: Smillla
    28/6 Norah mamma: AriamE
    29/6 Malkolm mamma: Kajsa835
    30/6 Isak mamma: CamillaJ
    Nellie mamma: Prinssestårtan

Hoppas alla är med!

• Svar på tråden junibebisar -05, del 9!
  • Molina

A lie: Tack för att du ville dela med dig.

Helen: Här är det inte bra, min älskade man har åkt in akut igen och nu ska dom under natten köra en akut hjärnröntgen jag tror jag döööör. Jag är så rädd.

• meh

troll77 - hoppas att allt går bra på röntgen. Styrkekramar till dig och din familj, tänker på er. *KRAM*

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • Helen H 79
    Molina skrev 2007-10-13 21:30:30 följande:
    A lie: Tack för att du ville dela med dig.Helen: Här är det inte bra, min älskade man har åkt in akut igen och nu ska dom under natten köra en akut hjärnröntgen jag tror jag döööör. Jag är så rädd.
    näe... Håller alla tummar jag har att det ska sluta bra!!! *kramar till er*
    ~~Jonathan 050612 o Olivia 070821~~ Mina gullungar ~~
  • Helen H 79

Alltså.. jag har börjat fundera på om 2-åringar har 2 personligheter.. Pratade med en mamma på öppnis o hennes kille var likadan.. känns ju skönt
    Jonathan kan vara HUR go som hellst och hjälpsam i ena stunden.. o nästa vända och bli elak.. slå Olivia och oss och ja.. vara genomjä*lig rent ut sagt!!
    Hehe,, tur att de goda stunderna väger upp

~~Jonathan 050612 o Olivia 070821~~ Mina gullungar ~~
  • Prinssestårtan

troll77: Hur går det?

Majflickan: Grattis!

• Molina

ni alla är underbara som tänker på min lilla familj det värmer massor.
    Men tyvärr går allt åt helvete (förlåt) vi vet inte ens om han överlever hur hans prognos ser ut.
    Just nu måste han in i en special röntgen och han lider av en väldig typ cellskräck så han fick världens panikattack i den idag och dom misstänker att felet sitter i hans ryggmärg.
    Vi mår spysiskt dåligt båda två vi mest gråter.
    Men jag försöker att vara stark för hans skull men det är inte alltid det går.
    Han är rädd att han aldrig mer kommer få se sin lilla solstråle igen och jag är på vippen helt slutkörd så min underbara mamma har tagit Moa så jag och min man kan vara vid varann.

• Helen H 79
    Molina skrev 2007-10-15 22:53:14 följande:
    ni alla är underbara som tänker på min lilla familj det värmer massor.Men tyvärr går allt åt helvete (förlåt) vi vet inte ens om han överlever hur hans prognos ser ut.Just nu måste han in i en special röntgen och han lider av en väldig typ cellskräck så han fick världens panikattack i den idag och dom misstänker att felet sitter i hans ryggmärg.Vi mår spysiskt dåligt båda två vi mest gråter.Men jag försöker att vara stark för hans skull men det är inte alltid det går.Han är rädd att han aldrig mer kommer få se sin lilla solstråle igen och jag är på vippen helt slutkörd så min underbara mamma har tagit Moa så jag och min man kan vara vid varann.
    .... Bara man kunde göra nått för er.. usch o fy vad livet är orättvist!!!!
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
  • ebbas mamma 1

Troll: jag börjar nästan gråta när jag läser det du skriver. Jag önskar er all lycka till att allt går bra o att det inte är livshotande!!! Livet är sååå grymt orättvist!
    det finns inte ord för hur ledsen man blir när man läser om er!!
    STYRKEKRAMAR I MASSOR!!!!!

• majflickan

Troll77 Ja det är verkligen jätteorättvisst. Hoppas verkligen allt blir bra.. Många kramar..

Mamma till Anton
  • A lie

TROLL: massa STYRKEKRAMAR önskar också det fanns ngt jag kunde göra...

♥♥♥ Widar 050606 ♥♥♥ Vendela 060910 ♥♥♥
Svar på tråden junibebisar -05, del 9!