• kajsa835

junibebisar -05, del 9!

den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!
    Vi fortsätter som vanligt!!

1/6 Felix mamma: Felixxmor
    Isaac mamma: Glad mamma
    Erik mamma: meh
    Gustav mamma: Grisen
    3/6 Isabella mamma: Jessi74
    4/6 Agnes mamma: Petre
    5/6 Kevin mamma: sandispandis
    6/6 Widar mamma: A lie
    10/6 Erik mamma: JCA
    11/6 Oliver mamma: babyboom2005
    12/6 Jonathan mamma: Helen H 79
    13/6 Anton mamma: Majflickan
    Reuben mamma: Vasen
    14/6 Noah mamma: Bonanza
    15/6 Loke mamma: bea85
    16/6 Moa mamma: Troll77
    18/6 Gabriel mamma: MarLe71
    19/6 Elvira mamma: Trollnilla
    20/6 Ebba mamma: Missisola
    21/6 Alarik mamma: emmamaria
    22/6 Theo mamma: THAN
    Noel mamma: milsch
    26/6 Ebba S mamma: ebbas mamma 1
    27/6 Blenda mamma: Mandy
    Sami mamma: Smillla
    28/6 Norah mamma: AriamE
    29/6 Malkolm mamma: Kajsa835
    30/6 Isak mamma: CamillaJ
    Nellie mamma: Prinssestårtan

Hoppas alla är med!

• Svar på tråden junibebisar -05, del 9!
  • ebbas mamma 1

ja julklapps-tankarna börjar väl dyka upp lite smått...
    Farmor har redan köpt en dockvagn till Ebba, en sån som ser ut precis som en riktig med höj o sänkbart handtag osv.
    men vi funderar väl lite på leklera typ playdoh, vattenfärger, bilstol till dockan, dockhus, pärlor...
    ja det är lite av funderingarna vi har till Ebba!!!

Mamma till Ebba 050626 + Leo 070720, mina små hjärtan !!!
  • Felixxmor
    Felix (bara testar för jag har precis blivit plusmedlem) Räcka ut tungan 
    Som sagt...Felix ska få en gitarr,en teletubbies nalle med en tv på magen som visar en liten film, en dvd med teletubbies och en med pingu.
    Och så ska vi köpa en flöjt, det enda som Felix önskar sig av tomten.
    Sedan av mormor och morfar ska han få Waki and Taki (hur det nu stavas) Finns sådana till barn. Felix älskar nämligen att prata med lillebror i babyvaktaren
  • majflickan

har oxå funderat på julklappar, men känns som har har det mesta han behöver. AV släkt önskar han sig dublolego, med figurer. kläder pussel. Lite svårare. ANton e en hejare på pussel. Han har kommit på att häller man ut pussel så de hamnar upp o ner o sen lägger tillbaka dom likadant fast vänder så blir det rätt=)

Men vad vi ska köpa vet jag inte alls.. Ett garage hade kanske inte varit fel. har någon gång funderat på det så det kan nog bli så

Mamma till Anton
  • ebbas mamma 1

...duplolego ska vi ju åxå köpa kom jag på nu

Mamma till Ebba 050626 + Leo 070720, mina små hjärtan !!!
  • meh

Här har vi en son som sitter och tittar i leksaksreklamen och pekar på i princip allt och säger "ulklapp". Han vill ha en dumper, sopbil, byggkran mm....dvs en hel maskinarsenal, som han snart har . Han är tokig i traktorer och andra stora maskiner.
    Här kommer det nog bli många legomaskiner, så som traktor och annat. Han gillar verkligen att leka med dom.

Här är man fortfarande hemma och sjuk, är ju sjukskriven till den 11/11. Har fått hostmedicin av läkaren nu, som jag ska prova till natten. Har nästan inte fått sovit ngt på 1 vecka, så man är lite trött.
    Erik är, som tur är, frisk och går på dagis.

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • Molina

meh: Usch stackare hosta är ingen höjdare, hoppas du blir bra snart.

Ja julklappar här hemma är det bara byggklossar i färger som gäller och dockor till tusen.

Vet ni Moa har börjar prata med riktiga meningar så underbart att höra henne prata nu
    Äntligen har det släppt lite för henne.

Ebbas mamma1: Min man blev dålig på typ 2dygn en Fredag började med fötterna och på Söndagen va han helt bortdomnad i kroppen så det gick fort.
    Jag jobbar nu vi har en snäll släkt som ställer upp till 100% på oss nu.

• Felixxmor

Jag skrev innan idag att Felix skulle få en gitarr i julklapp men den hittade han visst idag. Så han packade upp den och började spela för fullt!! Unge!!!
    Men jag kan inte varit nykter *skojar* när jag köpte den.
    Vilket j*vla väsen den för!!! Får mirgän ju!!

• Felixxmor

Någon här som skulle vilja berätta för mig hur man lägger in en bild i en tråd??
    Startade en tråd innan om det men ingen ville svara mig....Gråter

• Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-10-30 21:21:56 följande:
    Någon här som skulle vilja berätta för mig hur man lägger in en bild i en tråd??Startade en tråd innan om det men ingen ville svara mig....
    gå till ditt galleri.. högerklicka på din bild och markera kopiera. gå hit till tråden och högerklicka och markera klistra in!!
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
Svar på tråden junibebisar -05, del 9!