• kajsa835

junibebisar -05, del 9!

den gamla tråden stängdes så jag startar en ny!
    Vi fortsätter som vanligt!!

1/6 Felix mamma: Felixxmor
    Isaac mamma: Glad mamma
    Erik mamma: meh
    Gustav mamma: Grisen
    3/6 Isabella mamma: Jessi74
    4/6 Agnes mamma: Petre
    5/6 Kevin mamma: sandispandis
    6/6 Widar mamma: A lie
    10/6 Erik mamma: JCA
    11/6 Oliver mamma: babyboom2005
    12/6 Jonathan mamma: Helen H 79
    13/6 Anton mamma: Majflickan
    Reuben mamma: Vasen
    14/6 Noah mamma: Bonanza
    15/6 Loke mamma: bea85
    16/6 Moa mamma: Troll77
    18/6 Gabriel mamma: MarLe71
    19/6 Elvira mamma: Trollnilla
    20/6 Ebba mamma: Missisola
    21/6 Alarik mamma: emmamaria
    22/6 Theo mamma: THAN
    Noel mamma: milsch
    26/6 Ebba S mamma: ebbas mamma 1
    27/6 Blenda mamma: Mandy
    Sami mamma: Smillla
    28/6 Norah mamma: AriamE
    29/6 Malkolm mamma: Kajsa835
    30/6 Isak mamma: CamillaJ
    Nellie mamma: Prinssestårtan

Hoppas alla är med!

• Svar på tråden junibebisar -05, del 9!
  • Felixxmor
    Helen H 79 skrev 2007-10-30 21:48:12 följande:
    men när du är i galleriet och ser alla bilderna så kan du ju klicka på bilden så den blir större??Den bilden du klistrade in här innan går oxå klicka på..
    Nuuu fattade t.o.m jag
    Tack för ditt tålamod!!!!

Detta e min charmiga juni"bebis"
  • Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-10-30 22:18:49 följande:
    Nuuu fattade t.o.m jag Tack för ditt tålamod!!!!Detta e min charmiga juni"bebis"
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
  • meh
    Felixxmor skrev 2007-10-30 22:18:49 följande:
    Nuuu fattade t.o.m jag Tack för ditt tålamod!!!!Detta e min charmiga juni"bebis"
    Vad söt han är
    ~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • majflickan

Sitter här hemma med både tjocka tofflor o filt om mig ändå fryser jag. Har snickare hemma som grejar för ett rum till uppe på vinden o det kommer ner massor kall luft. Är jättejobbigt. Dom är så jobbiga o ha hemma oxå. Skräpar ner något ofantligt. Stänger in katten i sov rummet då vi sagt toalleten där han har sin låda om han blir för jobbig. Stänger dörren till toalettens å han inte kommer in. Ja en massa o här går jag hemma mycket varje dag oftast. När jag kom hem förut var inte dom här utan var ute på lunch men Morriz var instängd på toaletten o musik lät de spela på för fullt. Morriz lät så ledsen så jag blev oxå ledsen.. Hopplöst med alla hormoner i kroppen oxå. Hoppas verkligena tt detta är färdigt snart..

Dags o hämta lillen nu. sen får vi åka till museet eller något så vi får lite värme..

Mamma till Anton
  • majflickan

Anton kissade för första gången på pottan för en liten stund sedan. Var precis vad jag behövde efter en jobbig dag. man blir så glad för det lilla ibland

Mamma till Anton
  • Helen H 79
    majflickan skrev 2007-10-31 18:03:47 följande:
    Anton kissade för första gången på pottan för en liten stund sedan. Var precis vad jag behövde efter en jobbig dag. man blir så glad för det lilla ibland
    Kul

Alltså man märker verkligen att barn "väljer" vad de är intresserade av.. Jonathan har INGEN koll alls på när han kissar osv.. inte heller är han nånn hejjare på att pussla.

MEN han kan en hel del bokstäver, och nästan alla färgerna Så det är väll han intresserad av
  • ebbas mamma 1
    Helen H 79 skrev 2007-11-01 14:06:13 följande:
    KulAlltså man märker verkligen att barn "väljer" vad de är intresserade av.. Jonathan har INGEN koll alls på när han kissar osv.. inte heller är han nånn hejjare på att pussla.MEN han kan en hel del bokstäver, och nästan alla färgerna Så det är väll han intresserad av
    här är det nästan precis tvärtom Ebba ÄLSKAR o är jätteduktig på pussel.
    O kissar minst en gång varje dag på pottan, men blöjorna är fortfarande väldigt kissiga så hon har ju inte koll på det o säger till. Men hon säger till när det är bajs i eller när hon är bajsenödig, så ibland hinner vi till pottan då åxå
    Hon har nyss lärt sig säga "bajs" innan pekade hon bara på blöjan
    Sen har hon lite koll på former, typ cirkel o fyrkant o så, inte säga men pekar när man frågar.
    Mamma till Ebba 050626 + Leo 070720, mina små hjärtan !!!
  • Helen H 79

Här är det jättehärligt väder idag På fm var vi på promenad hela familjen.. LOVLEY!!!

• majflickan

Vart fint väder här me idag men jag har jobbat=( Jag måste verkligen komma på vad jag vill utb mig till. Jobba som personlig assistent e nog inget för mig. Är jättejobbigt där jag e nu. Är så otroligt känslig för lukter o där luktar tuvärr en del. Att jobba helg är oxå jättetråkigt=(

Mamma till Anton
  • sandispandis

Hej
    E det någon här som vänt på bilstolen än? Jag vet att dom rekomenderar att vänta tills barnet är 4-4½år men det e ju så (förbannnat) trångt..Särskilt säkert e det ju inte heller eftersom man knappt ser ut genom rutan eftersom passageraren fram sitter så långt fram. vi har inte vänt än men har stora funderingar på det...
    sandra

Svar på tråden junibebisar -05, del 9!