• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • The Bumblebee
    Alexa:
    Jisses! Snacka om att kläderna kommer igen. Jag har ett par exakt likadana brallor (eller 2 par i olika storlekar) men de är från när jag själv var liten. Visst är det en liten ficka fram på dem oxå?
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥ & ♥Elmer♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Alexa
    The Bumblebee skrev 2007-09-07 09:10:36 följande:
    Alexa:Jisses! Snacka om att kläderna kommer igen. Jag har ett par exakt likadana brallor (eller 2 par i olika storlekar) men de är från när jag själv var liten. Visst är det en liten ficka fram på dem oxå?
    Japp, en ficka där fram... Jag hade oxå såna när jag var liten... Just därför tycker jag det är lite häftigt att även mina kottar få ha såna..
  • The Bumblebee
    Alexa skrev 2007-09-07 09:12:14 följande:
    Japp, en ficka där fram... Jag hade oxå såna när jag var liten... Just därför tycker jag det är lite häftigt att även mina kottar få ha såna..
    De är ju verkligen skitsnygga! Lite finare i färgen än de som jag har sparade förstås Man skulle alltså ta sig en sväng till Lindex igen Vilka storlekar finns de i?
  • LillaÄrtan

Vad kostar de där velourisarna då?

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • Alexa

Han har minsta strl på sig... 86... Finns upp till 116 tror jag det var... 129:- kostar dom... Billigt och bra..

• Alexa

Och dom hänger på flickavdelningen...

• The Bumblebee
    Alexa skrev 2007-09-07 09:16:27 följande:
    Och dom hänger på flickavdelningen...
    Bra att veta - tack!
  • miniGrynet

Åh vilka fina velour-hängselbyxor!!

Avvaktar svar om pris, men framförallt i vilka storlekar dom finns i...
    Finns dom i andra färger med tro? Men dom bruna var jättesnygga!

Gillar dom där retro-kläderna!
    Köpte en jättefin body som var turkos och brun-randig, med en liten blomma på. Stog iofs "little retro girl" på den, men den var jättesöt!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Men, Elise har ju inte ens 80 i byxor ännu..... får köpa och spara med andra ord!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mollymajs

Dom velour byxorna hade vi med från Åhlens tror vi hade stl 56 och de va ju tokstora i midjan och hon kunde ha dom när hon va 74 men då va de ju för korta .Ja gick faktikst tillbaka o reklamerade dom fast ja redan hade tvättat dom. De tyckte oxå att de såg stora ut.

pusselbitar skrev 2007-09-07 08:39:56 följande:
    Dom har jag nog missat. Finns dom på hemsidan? Han är 68 lång och väger 7600 så han är ingen mini, bara smal i midjan tydligen. Vi hade ett var velourbyxor från åhlens men dom kunde han aldrig ha för dom var så stora i midjan så när dom satt bra där var dom väldigt för korta.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)