• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • xenaa
    Tina83 skrev 2007-12-01 12:51:28 följande:
    tänk på att 1304 är en kompensationsrabatt, och om man använder den flera ggr i rad kan dom pricka en som "fuskare". det hände en annan här..jag beställde också idag, men har redan använt koden två ggr så jag använde den inte idag..
    oj kan man det visste jag inte. men kan de komma på en om man använder den en gång då eller??
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • miniGrynet
    charmmiss skrev 2007-12-01 10:08:20 följande:
    HM koderna gäller väl bara på ord.pris, eller har jag fel.koder hm76571304lindex l4701gå in på rabattkod.se där har ni massa koder, det var där jag hittade dessa koder
    Jag köpte i princip bara rea-kläder, gick bra med rabatten ändå.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • FrogLeg

Attans att jag inte testade igår när jag beställde bara rea... hmm *sur*

miniGrynet skrev 2007-12-01 14:28:07 följande:
    Jag köpte i princip bara rea-kläder, gick bra med rabatten ändå.
  • 3 barns mor

nån som vet hur denna är i storlek ?

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1184645&parentid=0&color=477662&NewView=true

Tänkte beställa från hemsidan ? Får man byta om det skulle va fel storlek ?

• Maj bebis 07

Gtr
    Den var ju jättesöt! Men för min del hade de gärna fått skippa stjärnorna i applikationen och bara haft ett hjärta.

• Fru Indosaurie

tog en tripp till stinsen idag. totalt värdelöst dock, ingen rea alls att tala om.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • 2007 Mamma

Fru Indosaurie skrev 2007-12-01 17:27:54 följande:

tog en tripp till stinsen idag. totalt värdelöst dock, ingen rea alls att tala om.
    Där var jag oxå idag! Köpte en brun molnbody (92) på rea men det fanns inte mkt! Och det var ju inte priser som i Gbg direkt!
  • Nea 85
    miniGrynet skrev 2007-12-01 09:32:03 följande:
    Skriv in koderna, det funkar ändå även om du beställt tidigare! Jag har beställt ifrån dom i flera år, koderna funkade. Och ja, skriv in dom i de fälten som är bredvid orderlistan, innan du går till kassan. Hoppas du ser det här idag eller om du redan lyckats beställa.
    [/citat]

Tack! Ja, jag testade det igår och det funkade ju prima, tack så mycket!
    charmmiss skrev 2007-12-01 10:08:20 följande:
    [citat]
    HM koderna gäller väl bara på ord.pris, eller har jag fel.koder hm76571304lindex l4701gå in på rabattkod.se där har ni massa koder, det var där jag hittade dessa koder
    Jag köpte bara kläder från outleten, alltså på rean. Och det drogs bort 150 kr.
    Jag är mkt nöjd, köpte två toppar till mig, en varsin hood-tröja till båda barnen, ett varsitt tvåpack med tunna långärmade, en med stjärnor på och en enfärgad.
    Det blev 400:- inkl. frakten, inte illa för 8 tröjor!
  • Snorky
    Vos skrev 2007-12-01 08:31:35 följande:
    Samma härFick en hel påse med kläder från när jag var bebis men så kom det ju ut en kille och min svärmor har inte sparat ett skit av min mans bebiskläderSka nog kolla över mina gamla bebiskläder, finns säkert nått som man kan sälja
    jag har massor från när jag var liten... men de kan mina söner ha! Det mesta är unisex i mitt tycke... min mamma var nog inte så förtjust i klänningar och renodlade tjejkläder... Visst finns det lite... men det är en bråkdel!
    Inte ska du sälja heller... spar ifall du får fler barn... man kan aldrig veta! Jag tänker absolut inte sälja någonting... de kläderna är heliga för mig! O nu ska de vidare till min syster när hon får sin första!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)