• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Nea 85

Köpte oxå snigeltröjan idag till stora killen, men jösses vad liten den är i storleken om man jämför med killkläderna!
    Min son har nu precis växt i 98. Jag köpte 110 (!) i snigeltröjan, visserligen med lite växtmån, men han kan absolut ha den nu. 98 va ju såå liten!

Köpte oxå en urgullig tiger-pyamas på H&M i plysch, en hel dress.
    Va lite skeptisk först när jag såg den, men eftersom grabben ääälskar tigrar, så tänkte jag att det skulle bli en favorit.
    Och sen när han fick den på sen va den ju bara såååå söt!

Frågar igen: Har någon sett en tröja med ugglor på för barn (stl 98). Storebror är lite avundsjuk på lillebrors ugglebody. Han går och river fram den hela tiden och "HO-HO"-ar sig... Och idag va han med i affärerna, då letade han bara efter ugglor bland kläderna!
    Men han accepterade sniglarna tillslut.. hehe

• Vos
    Snorky skrev 2007-12-01 21:09:12 följande:
    jag har massor från när jag var liten... men de kan mina söner ha! Det mesta är unisex i mitt tycke... min mamma var nog inte så förtjust i klänningar och renodlade tjejkläder... Visst finns det lite... men det är en bråkdel!Inte ska du sälja heller... spar ifall du får fler barn... man kan aldrig veta! Jag tänker absolut inte sälja någonting... de kläderna är heliga för mig! O nu ska de vidare till min syster när hon får sin första!
    Min mamma älskar klänningar!!!
    Jag är yngst av tre systrar så det är massa klänningar och tunikor.....
    Tyvärr ska ingen av oss ha fler barn, det är vi helt säkra på
    En av oss kan inte få fler och vi andra är nöjda med två var.
    Men som sagt man ska aldrig säga aldrig
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Line80
    Nea 85 skrev 2007-12-01 21:11:17 följande:
    Köpte oxå snigeltröjan idag till stora killen, men jösses vad liten den är i storleken om man jämför med killkläderna!Min son har nu precis växt i 98. Jag köpte 110 (!) i snigeltröjan, visserligen med lite växtmån, men han kan absolut ha den nu. 98 va ju såå liten!Köpte oxå en urgullig tiger-pyamas på H&M i plysch, en hel dress.Va lite skeptisk först när jag såg den, men eftersom grabben ääälskar tigrar, så tänkte jag att det skulle bli en favorit. Och sen när han fick den på sen va den ju bara såååå söt!Frågar igen: Har någon sett en tröja med ugglor på för barn (stl 98). Storebror är lite avundsjuk på lillebrors ugglebody. Han går och river fram den hela tiden och "HO-HO"-ar sig... Och idag va han med i affärerna, då letade han bara efter ugglor bland kläderna! Men han accepterade sniglarna tillslut.. hehe
    åh den där tigerdressen har jag med klämmt på å velat köpa.. men jag velar då sonen är blöjfri å vet inte hur han klarar av en sån me pottbesök.. den är ju så varm att ha som pyamas å för fin för det me.. men som mysdress hemma är den ju toppen.
    har du ingen fin bild me den på som du kan dela me dej av?
  • Mollymajs

Ingen som har köpt eller kollat på dessa byxor. ja tycker de ser fina ut på bilden men har inte sett de i min butik ännu. Ska kolla imorgon om de nu ÄNTLIGEN börjat med söndags öppet inför jul.

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111365&prodid=1152320&parentid=0&color=928438&NewView=true

• FrogLeg

Dom såg fina o våraktiga ut Här har dom oxå börjat med söndagsöppet KUL

Mollymajs skrev 2007-12-01 21:56:55 följande:
    Ingen som har köpt eller kollat på dessa byxor. ja tycker de ser fina ut på bilden men har inte sett de i min butik ännu. Ska kolla imorgon om de nu ÄNTLIGEN börjat med söndags öppet inför jul.www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
  • Nea 85
    Line80 skrev 2007-12-01 21:43:55 följande:
    åh den där tigerdressen har jag med klämmt på å velat köpa.. men jag velar då sonen är blöjfri å vet inte hur han klarar av en sån me pottbesök.. den är ju så varm att ha som pyamas å för fin för det me.. men som mysdress hemma är den ju toppen. har du ingen fin bild me den på som du kan dela me dej av?
    Ok, ja det är ju kanske lite bökigt med toabesöken, min son har fortfarande blöja.
    Jo, jag tänkte oxå på att den kanske blir varm, men tänkte det kunde va skönt nu under vintern, för han sparkar alltid av sig täcket, då känns det som det är lite kallt med de tunna pyamasarna.

Jag tog inget kort på han ikväll i den, men jag ska försöka göra det imorn, så kan ni få se
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-01 21:56:55 följande:
    Ingen som har köpt eller kollat på dessa byxor. ja tycker de ser fina ut på bilden men har inte sett de i min butik ännu. Ska kolla imorgon om de nu ÄNTLIGEN börjat med söndags öppet inför jul.www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    åhh va snygga dom va, synd att dom bara verkar finnas i rött dock.. det är inte dotterns färg tyvärr.
  • Mollymajs

Inte min tjejs heller egentligen men tycker ändå rött är fint o tror ja kan vänja mig vid det Det rödaste hon haft innan är väl förra årets julklänning

Line80 skrev 2007-12-01 22:04:15 följande:
    åhh va snygga dom va, synd att dom bara verkar finnas i rött dock.. det är inte dotterns färg tyvärr.
  • Snorky
    Vos skrev 2007-12-01 21:33:23 följande:
    Min mamma älskar klänningar!!!Jag är yngst av tre systrar så det är massa klänningar och tunikor.....Tyvärr ska ingen av oss ha fler barn, det är vi helt säkra påEn av oss kan inte få fler och vi andra är nöjda med två var.Men som sagt man ska aldrig säga aldrig
    dina söner kanske får döttrar så småningom... då måste det ju vara jättehäftigt att ha mormors gamla klänningar! Jag spar ju en del kläder som mina söner haft som de ska få när de ev får barn.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • 3 barns mor

nån som har nå tips på nån fin klänning till jul. Men vill inte att den ska se för juöig ut vill kunna använda den sen också ?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)