• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • memlis
    3 barns mor skrev 2007-12-02 09:03:04 följande:
    nån som har nå tips på nån fin klänning till jul. Men vill inte att den ska se för juöig ut vill kunna använda den sen också ?
    Den här har jag köpt till Ebba som jag har tänkt att hon ska ha på jul Jagt tycker den är sååå söt

http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=669251&prodid=931087&parentid=0&color=624780&NewView=true

Hej tjejer!
    Har varit här och "tjuvläst" lite i tråden men nu tänkte jag att jag ska ge mig till känna Har för inte alltför längesen insett att jag verkligen gillar kläderna från Lindex Måste bara ta och försöka skaffa mig ett Lindexkort.
    Måste fråga er om det funkar bra att beställa kläderna på nätet. Det är sååå trångt i våra butiker så jag blir knäpp av att gå in där med barnvagnen.
    Mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • solida
    memlis skrev 2007-12-02 09:55:28 följande:
    Den här har jag köpt till Ebba som jag har tänkt att hon ska ha på jul Jagt tycker den är sååå söt www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Hej tjejer! Har varit här och "tjuvläst" lite i tråden men nu tänkte jag att jag ska ge mig till känna Har för inte alltför längesen insett att jag verkligen gillar kläderna från Lindex Måste bara ta och försöka skaffa mig ett Lindexkort.Måste fråga er om det funkar bra att beställa kläderna på nätet. Det är sååå trångt i våra butiker så jag blir knäpp av att gå in där med barnvagnen.
    Jag har just beställt men inte fått paketet än, så jag vet inte riktigt ännu. Men jag kan återkomma när mina grejer har kommit!

Apropå tigerdressen på H&M så tänkte jag nog köpa tiger-badrocken därifrån idag... Har önskat en badrock till Milo i julklapp men jag känner att han nog behöver en redan nu för om en vecka åker vi till Fuerteventura! Så jag "måste" nog tyvärr åka och handla lite idag med. Det är så himla jobbigt...
  • memlis
    solida skrev 2007-12-02 10:02:33 följande:
    Jag har just beställt men inte fått paketet än, så jag vet inte riktigt ännu. Men jag kan återkomma när mina grejer har kommit! Apropå tigerdressen på H&M så tänkte jag nog köpa tiger-badrocken därifrån idag... Har önskat en badrock till Milo i julklapp men jag känner att han nog behöver en redan nu för om en vecka åker vi till Fuerteventura! Så jag "måste" nog tyvärr åka och handla lite idag med. Det är så himla jobbigt...
    Ja, återkom gärna med hur det gick med grejerna

Nej men stackars dig som faktiskt måste åka och handla lite idagRäcka ut tungan Nånting säger mig att jag måste nog snart ta och testa att beställa från hemsidan
    Det lät ju inte helt fel att åka till Fuerteventura *avis*
  • 3 barns mor

Den va fin finns den i storlek 86/92

memlis skrev 2007-12-02 09:55:28 följande:
    Den här har jag köpt till Ebba som jag har tänkt att hon ska ha på jul Jagt tycker den är sååå söt www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Hej tjejer! Har varit här och "tjuvläst" lite i tråden men nu tänkte jag att jag ska ge mig till känna Har för inte alltför längesen insett att jag verkligen gillar kläderna från Lindex Måste bara ta och försöka skaffa mig ett Lindexkort.Måste fråga er om det funkar bra att beställa kläderna på nätet. Det är sååå trångt i våra butiker så jag blir knäpp av att gå in där med barnvagnen.
  • memlis
    3 barns mor skrev 2007-12-02 10:21:09 följande:
    Den va fin finns den i storlek 86/92
    Jadå, det gör den
  • maggan75

La in blder på tösens jul kläder... syndade dock genom att  handla på hm istället

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • miniGrynet

Jag har köpt ifrån hemsidan 2 ggr, trots att jag har en Lindex rätt nära.
    Men ibland orkar man inte. Haha!

Har gått bra båda gångerna, varorna har kommit inom 10 dagar i alla fall.
    Går ju snabbare att handla i butik, så det blir nog så nu i alla fall för min del.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • jossposs

jag beställde från nätet och fick sms efter tre dagar att kläderna fanns i "min" butik.. så gick snällt dit och hämtade dem, jättesmidigt

• memlis

Det låter ju som att det funkar bra att beställa från nätet. Måste testa det nån gång, SNART

• Gottekorven

Hej!
    Hur är molnoverallen (den rosa) i storlek??? Tjejen har 74 i lindex övriga kläder, så vad toro ni om overall storlek?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)