• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • FrogLeg

Skulle säga 80 eftersom de alltid är bättre med lite större storlek i overall

Gottekorven skrev 2007-12-02 20:05:18 följande:
    Hej!Hur är molnoverallen (den rosa) i storlek??? Tjejen har 74 i lindex övriga kläder, så vad toro ni om overall storlek?
  • Mollie

Vet någon här inne var traderatråden tagit vägen och om det fins någon ny? Har ju varit lite struligt med det där nu...

Alfred 070303
  • annie dark

Tips!
    Har sett molnfiltar på tradera, kopior på Me&I, sök på moln så kommer de upp, kan inte länka.
    Funderar på att buda på en.

• Nea 85
    Line80 skrev 2007-12-01 21:43:55 följande:
    åh den där tigerdressen har jag med klämmt på å velat köpa.. men jag velar då sonen är blöjfri å vet inte hur han klarar av en sån me pottbesök.. den är ju så varm att ha som pyamas å för fin för det me.. men som mysdress hemma är den ju toppen. har du ingen fin bild me den på som du kan dela me dej av?
    Nu har jag lagt in en bild på han i tiger-dressen, inte så himla bra kanske (han är numera inte så sugen på att man fotar honom..)
    Har även bild på lillebror i snigel-bodyn.

Om någon har lust så kan ni få lägga in de i bildtråden, vet inte hur man gör...
  • miniGrynet
    annie dark skrev 2007-12-02 21:17:04 följande:
    Tips!Har sett molnfiltar på tradera, kopior på Me&I, sök på moln så kommer de upp, kan inte länka.Funderar på att buda på en.
    Det lustiga är att om man söker på moln, så kommer det upp filtar som det står att det är moln på, men på de bruna så är det hjärtan (i alla fall på bilderna).
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)