• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • miniGrynet
    gambia90 skrev 2007-12-02 22:33:27 följande:
    Men det är väl egentligen inte så mycket pengar för en vinteroverall?
    Nej, det är det ju egentligen inte...
    Men om man vet att de kostar 199 kr i butik, då utan frakt så kan jag nog också tycka att det är lite väl mycket pålagt på priset.
    Men den kommer säkerligen att bli såld, då den verkar vara populär!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mollie

Värst är väl att den ändå lagts UT för 290 kr... och att någon nappat på det!

Alfred 070303
  • xenaa
    men den kostar 199kr i butiken! så betalar man 290kr plus frakten.
    ja lit emkt för en overall som kostar 199kr. men visst de finns inte i alla butiker. men jag tycker de finns gott om dem här iaf
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • Squeezetoy
    Jag tycker det är lite skillnad på en fleeceoverall och annan vinteroverall. En vanlig enkel fleeceoverall utan windstop ska enligt min mening inte kosta överdrivet mycket.

290 plus frakt blir ju betydligt mer än inköpspriset, fast å andra sidan har vi ju sett dessa molnoveraller gå för betydligt mer än så...
  • futura

Tradera molnfilten ni pratat om antar jag är gunilla axéns molntyg som dom är sydda i. Alltså inte en me and i kopia.

• futura

ok angående den där filten. ni hade rätt jag hade fel. det e ju me and i kopia.

• Snorky

äh, va tusan! På tradera betalar folk sjuka priser för det mesta! Den bruna molnoverallen gick ju en gång för över 500:- såg jag... kanske är flera som gjort det?!? O jag har sålt så mkt som barnen använt och ändå fått mer för det än vad det kostat i inköp! Folk verkar ha noll koll, eller så bestämmer de sig för att de ska ha vissa saker till vilket pris som helst. Det är svårt att fynda på tradera nu för tiden, men det är bra när man ska sälja!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • annie dark

Ja, folk betalar verkligen................ Sålde ett par polarnjeans som dottern använt bara några gånger och fick 150 kr. De hade kostat 125 kr på rea och dessutom köpta när det var ta tre betala för två.

• lollypop
    miniGrynet:

Den klänningen som du har på din dotter (i bildtråden) är sååå fin!!!
    Hade en likadan på min dotter på hennes dopkalas!
    Den köpte jag i oktober förra året Kan ju kännas lite trist av H&M att köra samma klänningar i år igen Men iofs så får ju fler njuta av dessa vackra klänningar!

Men jag tycker alltså H&M överlag har blivit himla tråkiga!!!
    Fler än jag???
    Detta var förr min favvobutik. Men ligger numera ganska långt ner på listan...
    En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
  • snigelina
    lollypop skrev 2007-12-03 09:30:21 följande:
    miniGrynet:Den klänningen som du har på din dotter (i bildtråden) är sååå fin!!!Hade en likadan på min dotter på hennes dopkalas!Den köpte jag i oktober förra året Kan ju kännas lite trist av H&M att köra samma klänningar i år igen Men iofs så får ju fler njuta av dessa vackra klänningar! Men jag tycker alltså H&M överlag har blivit himla tråkiga!!!Fler än jag???Detta var förr min favvobutik. Men ligger numera ganska långt ner på listan...
    Japanklänningarna, om det är det du menar (orkar inte titta i bildtråden *s*) fanns förra och förrförra året och även i år då.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)