• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • bianca2

hej tjejer!

Hoppas att ni hade trevligt idag. ledsen att jag bangade men min syster + kille som precis flyttat till råsunda hade LÅST IN SIG. pinsamt. o när de lyckats lirka sig ut var ngn (jag) tvungen att vakta lägenheten tills låsmeden kom. tråkig dag!!!!

ska jag boka kvarnen eller har ngn annan gjort det?

• Plutten forever
    Aaahhh, jag tror att jag har ichias (eller hur det stavas). Gör så fruktansvärt ont i ena sidan av ryggslutet, kan knappt bära plutten. Det kom nu på eftermiddagen. Alltså, ont i ryggen har jag haft i flera månader, men det här är något annat... Vad gör man åt det? Går till en naprapat eller?

Ginger: FY VAD HEMSKT! Var han inte fastspänd? Usch, usch , usch - jag förstår att du också bröt ihop, det där får ju bara inte hända!

J79: Min rygg avundas dig som har en så lätt dotter! Och Annelie, dig också! Å vad Filippa kändes lätt, hon väger ju nästan ingenting! Har precis kollat Alvins hälsokort, han vägde 6155 när han var ca 1 månad (dvs den 18 april) Oh, sweet times!

Nu ska jag kolla på Idol med en varm vetekudde på ryggen. AJ!
    Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • murgrönan

Usch plutten, vad trist med ryggen. Vila är nog det bästa så mycket det nu går med en "liten" att bära på.

Stella var också på 6-månaders koll idag. 7020 kg och 67 cm. Hon har blivit en riktig klump tycker jag

Jag har inte skrivit datum på listan men jag kan den 26:e och Kvarnen låter bra.

Nu blir det Idol för mig med.

• murgrönan

UTEKVÄLL
    Utekväll

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan 26
    Hellur 13, 26
    bianca2 13,26
    Swe 13, 26
    J79
    Lillie74 26
    ABC08 13,26
    Zul 13
    Pippil8
    Frill 26
    Sofffy 13,26
    Vivs
    Lillenlillen 26
    TH 26
    Emma3 13, 26(beror på vilken tid)
    Björklöv 26

• Swenglish

Tack Sole!

Stackars Plutten med ryggen! har också sjukt ont i ena sidan, tänkte att jag sovit konstigt?

• Björklöv

Usch och fy! Läste nyss ett så tråkigt inlägg i en annan tråd som jag följer - Lille Albin, 17 månader, kvävdes av ett sudd och dog igår. Jag blev alldeles kallsvettig och tårarna började formligen spruta... är fortfarande alldeles darrig

• Swenglish

Björklöv- nämen vad hemskt! Var det någon du kände dessutom? Nej usch jag kan kanppt tänka på det vad sorgligt!

• Plutten forever

Björklöv! Sånt vill jag inte ens tänka på, det är så hemskt att det finns inga ord. Jag blev alldeles kallsvettig jag med när jag läste det där och gick och tittade till A som sover. Fruktansvärt!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Björklöv

Swe - känner och känner... har läst om honom eftersom det som sagt är en tråd som jag brukar följa, så det känns ju som om jag känner honom

pluttmor - jag var oxå tvungen att gå in och kolla till K, flera gånger...

• bianca2

jag m. kan inte sluta gråta. det är så fruktansvärt vidrigt!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6