• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

Det finns inga ord, det var det hemskaste jag hört. Hur kommer man över nåt sånt? Man gör det nog inte.

• Emma3

Björklöv: Nämen usch så hemskt, det verkligen hugger i hjärtat på en.

Ginger: Läskigt det som hände på tvärbanan oxå. Jag har alltid Leo fastspänd ifall något sådant skulle hända.

Mamma till underbara Leo 070320
  • bianca2

så fruktansvärt fruktansvärt!!!
    har gråtit hysteriskt en stund nu. tur att min kille har en bra kväll ikväll. han har kramat o kramat mig...

• SanniXx

Kul att se er en snabbis idag

Ginger: Fy va hemskt. Jag har Ida fastspänd iaf..

Men hur kan man sitta och skriva på FL dagen efter ens son har dött? Skriva så korrekt. Är hon inte chockad? hmm.. Jag hade då inte visat mig på ett tag. Sånt får inte hända. Vidrigt hemskt i vilket fall! Hua.. Kalla kårar. Min älskling. Måste kolla henne..

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Sole
    BJörklöv
    fy så hemskt! Klarar inte av att läsa/höra om sånt nu, man blir så berörd! Tänkte på det hela kvällen igår!

TH
    det kanske det hon var, chockad menar jag? Mina tankar går till familjen.

Ginger
    så nu har jag gjort hål i åkpåsen för selen, nu ska det spännas fast!

Pluttmor
    stackars dig och ryggen! Naprapat är jättebra men de hjäler till mest tillfälligt så jag föreslår att du går till en sjukgymnast. Jag har prövat båda och bla gått till naprapat i massa år. Jag går på södra sjukgymnasterna hos en tjej som heter Lisen Thell, om du vill kan du få numret dit! Håller med dig om att Filippa kändes som en fjäder, söta lilla tjejen!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

är det nån som har lust att ses idag på em?
    L är borta över natten och jag behöver min dagliga dos av socialt liv

*Viktor född 2007-03-18*
  • Björklöv

Det var inte meningen att sprida en sådan bestörtning i tråden, jag var bara tvungen att skriva av mig. Blev en sådan chock för mig, det är ju inte det man förväntar sig ska stå i en tråd där det mest är frågor om utveckling mm mm

Själv har jag nog sovit ganska oroligt i natt, tur att Wille visste vaför annars hade han nog blivit alldeles förstörd när jag började tokgråta i natt...

Tror som Sole att hon skrev inlägget i chocktillstånd och att hon behövde skriva av sig för att kanske förstå vad som hänt hennes lille kille... Nä usch, nu började jag gråta igen

• Björklöv

Sole - Jag behöver social samvaro idag, fast jag orkar inte ta mig till söder idag igen... Det får bli en tur till öppna förskolan med sångstund på eftermiddagen

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6