• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

Björklöv- ja usch förstår att du sovit dåligt!

Sole- ska träffa BVC-gruppen idag, jag träffar typ aldrig dem så det känns som att jag "hamnar utanför"... Men jag gillar ju er bättre!

Hämtde ut teaterbiljetterna igår. föreställningen heter "Lite fantasi" och kretsar kring Povel Ramel. Soppan är kall sparrissoppa med creme fraiche.

• Sole

Björklöv
    jag kan ta mig utanför Söder också, det är inget problem!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Björklöv
    förstår att du behövde skriva av dig, det hela är så fruktansvärt ochjag vill inte ens tänka mig in i tanken att förlora V, bara tanken på det gör så otroligt ont!
    usch och fy nu måste jag tänka på något annat!

swe
    ska verkligen bli kul med teatern, jättebra initiativ av dig!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Hellur

Nä usch vad sorgligt! Jag bara grät och grät när jag läste.
    Björklöv - Förstår att du sov dåligt. Man blir helt tagen av en sådan här sak.

Ginger - Vad läskigt! Nu kommer W vara fastspänd hela tiden.

Pluttmor - Stackare! Hoppas den onda ryggen går över snart och att det inte är något allvarligt.

Sole - Hade varit kul att ses men ska till öf nu på förmiddagen sedan är det mamma och pappa träff i vår förening som jag tänkte titta in på.

Igår var jag ute med några gamla jobbarkompisar. Det var trevligt! Vi hade alltid så roligt ihop på jobbet, de har alla slutat nu. Drack inte mycket alls men har sovit dåligt, drömt jätte mycket och känner mig helt sänkt idag. Jaja, man mår som man förtjänar

• Vivs

Men Björklöv, usch vad hemskt tragiskt! Nej, man kommer nog aldrig helt över en sån händelse men den bleknar nog med tiden..

• Plutten forever

Sole: Jag kommer nog hålla mig hemma större delen av dagen och försöka vila min rygg så gott det går... Om du vill får du gärna komma hit och måla Vikors avtryck! Och Ginger får förstås också det(swe målade igår före fikat). Vi kan ju dricka kaffe också förstås!

Ryggen är liite bättte än igår kväll, men usch, det är verkligen nåogt i kläm! Svårt att vrida mig åt ena hållet, det känns som det liksom tar stopp.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Sole

Plutten
    låter himla trevligt! Ska jag köpa med mig nåt gott till kaffet och komma nångång efter lunch?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Plutten forever

Sole: ja, du kan komma när du vill! Vi är vakna och så. A ska strax äta lunch (har samma "problem" som du, att A är redo för lunch väldigt tidigt...)

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • bianca2

hej tjejer!
    Har varit på 6 månaderskontroll.
    A var 75 cm lång och vägde 8800g! ganska stoooor kille nu!

snart har jag mammagrupp på bvc sen ska jag fika m kompisar o ikväll ska jag simma

kram!

• bianca2

Grattis Frill!
    hoppas du får en härlig dag!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6