Jag måste alltid skriva så långt för det är så sällan vårt internet funkar mer än en minut - BAJS!
Grattis i efterskott Sole (om jag inte sagt det), Murgrönan och Frill!! Jag köpte också födelsedagspresentstövlar idag, roligt!
Vivs: Jo, de har nog det. Svalnat. Priserna alltså. Dåligt dåligt i vårt fall. Nu har vi fått 12 bud typ och ändå är de 200.000 ifrån vad vi vill sälja för.. SUCK alltså! Vi får se hur vi gör...
Bianca: Apropå att lägga tidigt så somnade Inez när hon skulle äta middag och sover än. Hon åt alltås ingen middag, bara däckade?! Gulligt att se när de totalt säckar ihop
Undrar just varför, för mycket frisk luft??
Kvarnen? Är det dit det bär av den 26:e?? Nu måste jag ha misat lite. Please fill me in, har inte möjlighet att sitta så länge då vår anslutning konstant hänger sig (Grrrhhh!)
Plutten: Jag vill också mosboka men Inez vill ju inte äta nåt.. Kanske om jag gör själv att hon äter?
Förresten, använder alla osaltat smör i egentillverkad barnmat? Jag har haft pyttelite i Inez mat ett par gånger och då vanligt som det ju är salt i.. Kanske borde köpa sånt där osaltat!
Swe: Kul att kontrollen gick bra. Kollade de att han följde efter leksak, bytte hand osv? Inez vägde 9,1 och var 68 lång vid 6 mån. De börjar bli mer och mer lika i både längd och vikt, även om Freddy antagligen lär fortsätta vara längre!