• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym (finis!)

Och jag säger fortfarande att finast är den svälld och fuktig, av åtrå då förstås!

• Anonym

Jag läser att det är många som tycker bäst om den fittan som inte har några inre blydläppar so fladdrar utanför...
    Min undran är lite, hur många är det som egentligen ser ut så?

Killar ni som ibland ser ett kvinnligt underlivlite oftare än vad jag gör, hur ser majoriteten av dom ut?

Skulle oxå vilja ha en sån där "tuff-fitta" med läppar som hänger där dom "ska" vara, men Gud gav mig istället sånt där lite fladder utanför på ena sidan... =(

• Anonym

Eller hur?! Ingångshål som ingångshål....

• Anonym (Kille)

Jag är småbarnsförälder så jag blir glad bara jag får se en, sen bryr jag mig noll och intet om hur den ser ut. Det viktigaste är att kvinnan trivs med den

• Anonym
    Herr Johansson skrev 2007-12-10 06:58:01 följande:
    En fin fitta skall, enligt min smak, vara rakad och lite bullig, men absolut inte en massa saker (inre blygdläppar bl a) som hänger utanför.Dvs det skall bara vara ett rakt streck mellan de yttre blygdläpparna.
    men va?? låter som du pratar om en unge...bläää
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2007-12-10 13:47:49 följande:
    men va?? låter som du pratar om en unge...bläää
    Så enligt dig ser de kvinnor med ett sådant kön ut som ett barn?
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym

Älskar mitt ex välrakade och piercade fitta perferfekta blygdläppar och fin färg och helt underbar att slicka... kan tänka på henne ofta... vill ibland bara göra det igen och igen...

• Rebecca s bebis

Spelar de nån roll hur fittor ser ut??*S*
    så länge man e nöjd så spelar de väl ingen roll..??

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?