• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • IsadorasMamma

Anonym (Luddis) skrev 2007-11-28 00:01:22 följande:

Aj aj aj... är det väääärt besväret??? Hur ofta är det nån som tittar dig djupt i ögona? Tillräckligt ofta för att använda mascara, men hur ofta är det nån som tittar dig djupt i musen?
    well ganska ofta är det "någon" tittar mig djupt in i musen.
    Men inte bara därför jag rakar utan för jag som sagt tycker både det är fult och känns äckligt med hår där...
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:54:41 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:43:28 följande: tror nog det krävs en kvinna för att se skillnaden, för oss män är alla man kommer nära lika härliga till utseendet, sen känns dom olika men det är en helt annan sak.
    De är säkert sant, vi kvinnor är ju trots allt de som dömer ut andra kvnnor mest och fördömandet skall vi inte tala om.. Alla som legat med fler än tre personer är slynor osv osv.. Nä jisses, kvinnor e knepiga, kanske därför jag föredrar män för en relation då
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • IkaFatale

Tycker det här bara känns fjantigt.
    Sålänge man har en ren fitta spelar väl resten egentligen ingen roll!
    Och vi alla ser olika ut, vilket är en jävla tur.

Endel tycker om rakat, ansat, orakat - ingenting är fel och smaken är som baken!
    Kanske dags att gå vidare i diskussionen nu?

• Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-28 00:42:05 följande:

De är säkert sant, vi kvinnor är ju trots allt de som dömer ut andra kvnnor mest och fördömandet skall vi inte tala om.. Alla som legat med fler än tre personer är slynor osv osv.. Nä jisses, kvinnor e knepiga, kanske därför jag föredrar män för en relation då
    det är nog sant, för en man har det en marginell betydelse medans kvinnor nog gärna jämför sig med andra kvinnor.
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-28 21:49:02 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 00:42:05 följande: det är nog sant, för en man har det en marginell betydelse medans kvinnor nog gärna jämför sig med andra kvinnor.
    Japp, precis som killar i duschen efter gympan och deras snoppar
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-28 22:04:30 följande:

Japp, precis som killar i duschen efter gympan och deras snoppar
    Nja inte riktigt likadant, när man duschar med andra snoppar så klart man reagerar om någon har en jätte, men annars vet man ju inte egentligen hur stor någon är eftersom dom är slaka.
  • Anonym (jackeman)

Det är kvinnan man älskar, könets utseende spelar mindre roll. Klart det är trevligare med en ansad mus (ej helrakad!), men jag skulle inte dumpa nån pga för mycket hår. Storlek kvittar också. Tror faktiskt att många är fallna för dagens ideal som visas i porrfilmer, trots att ingen vågar erkänna det. Porrfilmsfittor är ju inte riktiga, de är opererade och stylade. Ändå blir man kåt, men jag skulle aldrig vilja ligga med en porrfilmsbrutta, fyfan.

• Miss Emelie

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:34:08 följande:

Ja kan ju bara svara för mig, men om jag e kåt, sugen och svullen. med en hård skön kuk framför mig.. Så vill jag också bara ha in den, nu för i helvete, knulla mig.. Ja de är nog ungefär vad som går runt i min blodtomma hjärna..Varför skulle en kille vara sämre... eller varför är de mer negativt om en kille tänker så..Allt som handlar om att bara komma in är ju inte förnedrande.. Seriöst karln e ju vråltänd på dig.. ingen annan än dig.. De är ju du som hjälpt till att få honom dit, se till att njuta av de han har istället... Min tanke iaf och så har jag alltid resonerat. De är som med för tidiga utlösningar... Klart5 som fan de måste beror på att jag är sexig och skön...
    Amen=)
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-28 22:09:01 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 22:04:30 följande: Nja inte riktigt likadant, när man duschar med andra snoppar så klart man reagerar om någon har en jätte, men annars vet man ju inte egentligen hur stor någon är eftersom dom är slaka.
    Nä ja tror inte heller det är riktigt likadant.. fast kvinnor ser ju inte så mkt mer av varandra i duschen heller...

Dock tror jag kvinnor hårdare dömer ut andra kvinnor som annorlunda osv...

En slak snopp säger ju inte ett smack om hur den är vid stånd....
  • Häxan Jia
    Miss Emelie skrev 2007-11-28 22:39:41 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:34:08 följande: Amen=)
    Skönt med fler som tänker likadant...
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?