Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Min egen åsikt är att fittan är redo och ?saftig? (kanske rumpa blött med), ej smal heller inte stor ?håll?? men hur jag vet hon anpassar sig till sin partner efter ett tag? sorry
En fin fitta är en rakad eller välansad där inte inre blygdläpparna hänger ut
Jag brukar raka mig av hygieniska skäl. Tycker att det är fräschare med en rakad fitta och det luktar inte lika illa om man är rakad. Förstår att killar inte vill ha hår i munnen när de slickar. Jag brukar ibland lämna kvar ett trimmat hjärta av hår längre upp och min man tänder på detta. Han kräver inte att jag ska raka mig och tycker inte att jag behöver göra det om jag inte själv vill men han blir givetvis jättekåt när jag gör det. Jag rakar mig för min egen skull och för att jag tycker om att göra honom ännu mer upphetsad.
hallå hur liten snopp har dina kilalr??
ja tkr d e betydlig skillnad på en vuxen mans snopp å en litne pojke, sen kanske man inte sirekt tänker på barn när man har sex med någon...
Jag fattar inte grejen med att ta bort allt hår, det ska väl va en liten buske fram eller? Blir ni slickade på venusberget?
Och på vilket sätt är det ohygieniskt att ha en liten buske eller remsa på berget?
Jga har inte sagt något om hår på något annat ställe, jag undrar varför man tar bort håret på kullen? Alltså, har man kvar det så ser man ju ut som kvinna, övrig behåring måste man väl inte ha om man inte vill.