Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut? 
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut? 
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

Jag tycker det är enormt sexigt med en stor klitoris! Önskar verklgien att min varit större..den syns i princip inte alls..o inga inre blygdläppar heller knappt.

Bullfitta som man kan kupa handen om, precis perfekt med små inre blygdläppar och litet fint lingon! :p

shit, vilken diskussion det blev. Och självklart måste jag ju då oxå ge mig in i hetluften.. 
Men tycker det är lite skrattretande att man inte ska kunna diskutera en sån saks om hur en snygg fitta ser ut utan att det måste komma massa kommentarer om pedofilism (eller hur säger man) och förtryck.
Detta har sagts innan, men jag tycker heller inte om att min pojkvän har massa lurv och han känner isg inte ett dugg förtryckt eftersom han inte heller är så förtjust i hår. 
Rakar mig gör jag alltid, oavsett om jag är singel eller inte. Speciellt ofräscht känns det att ha mens om det finns massa hår, och då kan jag garantera att jag bara gör det för min egen skull, för då är det ingen alls som har där att göra.. 
Ni som stör er så på såna här trådar, bara skit i att läsa dem då.. 
Själv tycker jag det var en bra fråga. Som helt hetero tjej har jag tyvärr inte haft chansen att se så många kvinnliga kön utom bara själva berget. 
Men en vildvuxen bikinilinje kan ju ingen människa tycka är nåt annat än motbjudande???

Som jag sagt tidigare i tråden. Enormt sexigt med helrakat!
Det är kvinnligt - inte flickaktigt.

har man kommit så långt att man väl ser en fitta, då bryr man ingenting hur den ser ut, då vill man bara in. Så utseendet har absolut ingen betydelse.

Nacka: Du kommer säkert få massa skit för det svaret, men det var ett himla klockrent svar!
(Jag tar för givet att det var sagt med lite ironi)

Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 22:54:55 följande:

Isf tar jag nog tillbaka mitt inlägg.. Trodde du hade humor bara, nu kändes det bara sliskigt..

Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:01:08 följande: