• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:20:22 följande:
    ärligt talat tjejer... har det någongång inträffat när ni har varit nakna med en snubbe att han överhuvudtaget kommenterat fittans utseende?
    Helt ärligt så ja. Jag brukar få höra att min fitta är fin och perfekt. Jag har även fått höra att den ser ut som en porrfilmsmus, fast de hade ja själv ingen aning om vad de var vid tillfället.

Jag har fått höra mycket och hur den ser ut och är, aldrig något negativt dock, vilket jag är väldigt glad för. Jag tror de kan knäcka många tjejer. Kanske just för att de flesta än idag växt upp med så mycket hysch hysch om sina organ..

Vi får hoppas att nästkommande generation med fittor får en bättre start i sitt förhållande till den egna slidan och sin sexualitet.

*håller tummarna*
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Häxan Jia
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:16:21 följande:
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:13:44 följande: Jag svarade alltså på Häxan Jias inlägg.Anonym (??): Jag sa ingenting om utseendet, det var det sista "då vill man bara in" som störde mig lite..
    Ja kan ju bara svara för mig, men om jag e kåt, sugen och svullen. med en hård skön kuk framför mig.. Så vill jag också bara ha in den, nu för i helvete, knulla mig.. Ja de är nog ungefär vad som går runt i min blodtomma hjärna..

Varför skulle en kille vara sämre... eller varför är de mer negativt om en kille tänker så..

Allt som handlar om att bara komma in är ju inte förnedrande.. Seriöst karln e ju vråltänd på dig.. ingen annan än dig.. De är ju du som hjälpt till att få honom dit, se till att njuta av de han har istället...

Min tanke iaf och så har jag alltid resonerat. De är som med för tidiga utlösningar... Klart5 som fan de måste beror på att jag är sexig och skön...
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:31:31 följande:

Helt ärligt så ja. Jag brukar få höra att min fitta är fin och perfekt. Jag har även fått höra att den ser ut som en porrfilmsmus, fast de hade ja själv ingen aning om vad de var vid tillfället.Jag har fått höra mycket och hur den ser ut och är, aldrig något negativt dock, vilket jag är väldigt glad för. Jag tror de kan knäcka många tjejer. Kanske just för att de flesta än idag växt upp med så mycket hysch hysch om sina organ..Vi får hoppas att nästkommande generation med fittor får en bättre start i sitt förhållande till den egna slidan och sin sexualitet. *håller tummarna*
    alltså jag är förvånad, jag har sett en del på riktigt nära håll och jag skulle inte kunna se skilja på dom även om jag har vart där med tungan. för mig är allt härligt..
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:37:49 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:31:31 följande: alltså jag är förvånad, jag har sett en del på riktigt nära håll och jag skulle inte kunna se skilja på dom även om jag har vart där med tungan. för mig är allt härligt..
    Jo men du älskar ju fitta.. Inte sant?

Jag ser skillnad och jag känner skillnad också... Dock så skulle de inte hindra mig om jag blev känslomässig i en annan kvinna..

Jag menade rent ytligt och sexuellt på min första beskrivning...

Sedan nej jag har förmodligen inte vart i närheten av lika många som dig rent sexuellt, jag är ju inte homosexuell utan mer hetero men gillar flickor med

Men jag har sett end el ändå och mkt tack vare internet.. sedan har jag ju faktiskt vänninor och även om några e blyga så gäller de lååångt ifrån alla. Vi diskuterar fittor och vi är inte rädda för att visa eller påpeka skillnader osv... Inget på nått ont menat, men man har lärt sig att alla är olika och de har gett mig och mina vänner stor förståelse för att en karl inte alltid hittar rätt utan kan behöva lite hjälp på vägen ibland
  • En Vanlig Pappa

Len, och lite våt är ju inte fel,,,,,*asg*

• IsadorasMamma

Som min! Den är så fin så =) Och jag visste inte ens att jag
    hade en sån fin förrän nyligen haha.

Visst kan fittor vara fula, rent av groteska tycker jag.
    Personligen tycker jag det är fult med hår på blygdläpparna
    och för långa inre och missfärgade blygdläppar.

Tittade på porrfilm en kväll & sa till min sambo att fittor är fula.. Inte din svarade han då =)
    Jag kollade & tyckte själv det stämde, så det är ju kul att
    man kan va stolt över nåt snyggt även om det är...hrmm fittan.

• Anonym (Luddis)

Men är det inte typ asjobbigt att raka musen jämt och det kliar som fasen och skäggstubben river snubben i snoken och... ???

Jag är lurvig från knäna till naveln. Grå och trist i röven, men inte fasen äre nån som brytt sig?! De får väl spotta småhår då och då, men de ser rätt nöjda ut ändå!

• Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:43:28 följande:

Jo men du älskar ju fitta.. Inte sant? Jag ser skillnad och jag känner skillnad också... Dock så skulle de inte hindra mig om jag blev känslomässig i en annan kvinna..Jag menade rent ytligt och sexuellt på min första beskrivning...Sedan nej jag har förmodligen inte vart i närheten av lika många som dig rent sexuellt, jag är ju inte homosexuell utan mer hetero men gillar flickor med Men jag har sett end el ändå och mkt tack vare internet.. sedan har jag ju faktiskt vänninor och även om några e blyga så gäller de lååångt ifrån alla. Vi diskuterar fittor och vi är inte rädda för att visa eller påpeka skillnader osv... Inget på nått ont menat, men man har lärt sig att alla är olika och de har gett mig och mina vänner stor förståelse för att en karl inte alltid hittar rätt utan kan behöva lite hjälp på vägen ibland
    tror nog det krävs en kvinna för att se skillnaden, för oss män är alla man kommer nära lika härliga till utseendet, sen känns dom olika men det är en helt annan sak.
  • IsadorasMamma

Anonym (Luddis) skrev 2007-11-27 23:52:47 följande:

Men är det inte typ asjobbigt att raka musen jämt och det kliar som fasen och skäggstubben river snubben i snoken och... ???Jag är lurvig från knäna till naveln. Grå och trist i röven, men inte fasen äre nån som brytt sig?! De får väl spotta småhår då och då, men de ser rätt nöjda ut ändå!
    Det kliar när det växer ut lite så därför får man raka ofta =)
  • Anonym (Luddis)

Aj aj aj... är det väääärt besväret??? Hur ofta är det nån som tittar dig djupt i ögona? Tillräckligt ofta för att använda mascara, men hur ofta är det nån som tittar dig djupt i musen?

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?