• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Miss Emelie

Jag har aldrig kommit på tanken att jämföra min fitta med andras. Är en stor tjej med en stor fitta, men den är fin ändå, och skön har jag hört=)

• Nacka

Miss Emelie skrev 2007-11-28 22:50:31 följande:

Jag har aldrig kommit på tanken att jämföra min fitta med andras. Är en stor tjej med en stor fitta, men den är fin ändå, och skön har jag hört=)
    har heller aldrig jämfört fitta med fitta när det gäller utseende, för mig skulle jag aldrig känna igen någon,
  • Häxan Jia
    Miss Emelie skrev 2007-11-28 22:50:31 följande:
    Man skall vara nöjd med sig själv.. men jag har fått lära mig här på FL bland annat att de är väldigt fel att vara det när man är tjej och absolut om man har högt BMi är mullig eller inte passa den perfekta illusionsmallen...

Jag menar min bild ja har har blivit påhoppad idag.. och mina bilder i galleriet också, de passar sig inte på fl tydligen enligt någras åsikt...

Jag har jämfört min fitta, fast de beror ju mest på att jag haft sexuell kontakt med andra än min egen Dock skulle jag aldrig mena att min var bättre eller finare, bara annorlunda helt enkelt. Jag lärde mig att ingen ser likadan ut eller fungerar likadant och att man som kvinna har ansvar för att hjälpa folk på vägen... man kan inte begära att någon annan kvinna eller man skall veta hur ens fitta fungerar helt enkelt.
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Miss Emelie

Häxan Jia skrev 2007-11-28 23:06:38 följande:

Man skall vara nöjd med sig själv.. men jag har fått lära mig här på FL bland annat att de är väldigt fel att vara det när man är tjej och absolut om man har högt BMi är mullig eller inte passa den perfekta illusionsmallen...Jag menar min bild ja har har blivit påhoppad idag.. och mina bilder i galleriet också, de passar sig inte på fl tydligen enligt någras åsikt...Jag har jämfört min fitta, fast de beror ju mest på att jag haft sexuell kontakt med andra än min egen Dock skulle jag aldrig mena att min var bättre eller finare, bara annorlunda helt enkelt. Jag lärde mig att ingen ser likadan ut eller fungerar likadant och att man som kvinna har ansvar för att hjälpa folk på vägen... man kan inte begära att någon annan kvinna eller man skall veta hur ens fitta fungerar helt enkelt.
    Och vad som är ännu skönare, är att man i livet kan skita i att bry sig om andras åsikter. För många i livet har glömt vad kärlek är och att man kan vara vacker på många sätt. =)
  • Häxan Jia
    Miss Emelie skrev 2007-11-29 15:46:45 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-28 23:06:38 följande: Och vad som är ännu skönare, är att man i livet kan skita i att bry sig om andras åsikter. För många i livet har glömt vad kärlek är och att man kan vara vacker på många sätt. =)
    Absolut. Där håller jag med dig helt.

Men de blir ofta lite steril när man pratar om tex den perfekta kroppen, fittan och kuken... De blir ju på ett ytligt tilltalande plan, som inte har ett skit med kärlek att göra alls.

Jag levde länge med var sak för sig, kärlek var en sak, sex en annan... Kärlek var oviktigt, sex kunde man ha hur som helst...

Sen lärde ja mig kombinera det hela att ha sex med någon jag älskar helt enkelt OCH de kommer jag aldrig byta bort igen.. Även om råsex e skönt de med ibland..
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Cissi o Nattis

som i filmerna
    helrakad
    inga inre blygdläppar som hänger ut
    ljusrosa

så tycker jag...

• Cissi o Nattis

smilyn i inlägget innan blek lite tokig...

• Herr Johansson

En fin fitta skall, enligt min smak, vara rakad och lite bullig, men absolut inte en massa saker (inre blygdläppar bl a) som hänger utanför.
    Dvs det skall bara vara ett rakt streck mellan de yttre blygdläpparna.

• Anonym (Min)

Herr Johansson skrev 2007-12-10 06:58:01 följande:

En fin fitta skall, enligt min smak, vara rakad och lite bullig, men absolut inte en massa saker (inre blygdläppar bl a) som hänger utanför.Dvs det skall bara vara ett rakt streck mellan de yttre blygdläpparna.
    Låter som du beskriver min fitta!
  • nicklas

den ska framförallt smaka gott..;)

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?