• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Valkyriah
    tess701 skrev 2007-11-20 18:02:21 följande:
    Men herregud klart de vill ha sex med MIG en KVINNA!!!! Om ja har hår där nere eller inte har väl inget med ett BARN å göra!!!!!!! NU e de väl ändå ni som har sjuka tankar i skallen??? ALLA ja pratat med de i min närhet anser inte att de är pedofiler för att de gillar rakat..... HERREGUD var får ni allt ifrån?? Trångsynta e ju bara förnamnet...
    Håller med.
    Då tycker jag det är mer skrämmande att det uppenbarligen finns människor som inte kan se skillnad på ett barns och en vuxen kvinnas kön-orakat som rakat.

Sen är det väl inte endast könet man har sex med,utan hela människan,allt runtomkring.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (***) skrev 2007-11-20 14:32:58 följande:
    Är de bara jag som inte förknippar rakade kön med barn?Har aldrig tänkt tanken att jag skulle se ut som ett barn eller att killar tänder på barn bara för man är rakad?inte fan drömmer jag om en liten pojke när jag suger min mans rakade kuk (inte för han rakar själva kuken *asg* men ni förstår) :P eller på en liten flicka när jag slickar en tjej som är rakad?de är bara ens egen fantasi
    Exakt ja har då aldrig heller kopplat igop nå sånt då e de väl den som gör de som e aningen paranoid å har sjuka tankar??? Ja menar de fan så stor skillnad på ett barns kön å en vuxens!!!!! OM de e hår eller inte spelar ju ingen roll... Finns ju till å med både män å kvinnor som inte har så mycket hår naturligt ska de skaffa peruk dit ner då eller???
  • Ellieott
    Bluescreen skrev 2007-11-20 14:44:59 följande:
    Porrtofs
    hihi, det är bara så löjligt!
  • Anonym

Vad spelar det för roll om du har en rakad fitta eller inte??? Det är väl upp till var och en eller? Klart jag håller det trimmat ner till...men ingen säger att det behöver vara helt kalt! Och att koppla ihop en rakad mus med ett barns underliv, det är nog den personen som ska tänka till lite tror jag?!?!

• Anonym (kvinna)

Min e nog bra fin... för ja har fått höra att den ser ut som en blomma.....

• Anonym (Fru)

Jag rakar mig för min egen skull och har gjort detta ända sedan det började växa hår där när jag var sisådär 13 år och nu är jag 33år. Jag rakar mig inte för min mans skull för han bryr sig inte så mkt om jag är rakad eller ej.

/ Fru

• Anonym (MannenZ)

För säkert 10 gången jag säger detta.
    Helrakat har INGET med dragning till barn att göra. En vuxen kvinna ser precis lika mogen ut hårlös.

Det är jäkligt sexigt att slicka och älska med ett rent sköta som inte är ryamatta ;)

• Anonym (( K6 ))

Rakad inte nödvändigtvis helt men vill jag kyssa ett par läppar med skägg & mustach finns det killar..
    Gärna innreläppar som är stora och sticker ut
    Inte för små hellre STORA då gnugga med näsan och tungan sammtidigt :P
    Märks det att jag gillar att ge oralt? :)

• Anonym (Hmm)

Vad är egentligen bullfitta är det stort venusberg eller stora läppar??

• Anonym (kvinna)
    Anonym (Hmm) skrev 2007-11-27 14:22:52 följande:
    Vad är egentligen bullfitta är det stort venusberg eller stora läppar??
    E inte de ett stort venusberg??
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?