• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Rebecca s bebis

hehehe..varför skall såna här trådar jämnt spåra ur??
    Samma som den tråd om en 15åring som ville ha barn..skulle se den ni..
    Hade de inte behövts nåt hår på fitt**** så hade de inte funnit så de har en funktion helt enkelt va de ja mena.
    om andra upplever att de känns rent o hygeniskt att va rakad så fine! då få de göra de,jag mena att könshår finns där för att skydda fitt**** ok?..*ler*..

• Rebecca s bebis

Könshåren fyller en viktig uppgift som är att skydda slidan från bakterier och smuts

• Rebecca s bebis

va de ja mena.ha de gött allihop! =)

• DaCiss

det är väl en väldigt individuell fråga? Vad en fin fitta är. Klart att det finns dom som tycker att fittor är fula, de finns dom som tycker att det inte finns något fint alls med kön överhuvudtaget.

Oftast brukar man tycka att det som är vackert och fint är estetiskt tilltalande. Sladdrig hud och rynkor med hår över sig brukar inte anses estetiskt tilltalande. Själv tycker jag att det är något vackert över människans kön. Mest bara en vacker känsla på något sätt. Men det är ju inte något jag hade lagt upp som en tavla hemma på väggen riktigt.

Så det här är ju bara en fråga om personlig åsikt. Som att fråga hur en fin tjej ser ut. Man får helt enkelt hur många svar som helst.

• Häxan Jia
    Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 15:44:20 följande:
    du e ju för fan lustig.ja e inte feg.tkr bara d e opassande att snacka om sånt här å visa vem jag är då jag ahr ett barn på 11 år som gärna kollar på fl. dessutom får folk tycka vad dom vill å d e coolt m pesoner som e "egna" å annurunda & som ahr en egen stil men du verkar om jag ska va ärlig bara genonm äcklig. vulgär.som sagt man får va som man vill. men man ska åxå kunna resepktera andra för vilka dom är å det gör INTE du.
    Ursäkta mig. Men nu var de du som började spy omkring i tråden, vilket jag då anser högst omoget och definitivt om man är så gammal att man har ett barn på 11 år.

Jag har mer respekt för andra människor än du kan ana och just därför skulle jag aldrig skriva sådana kränkande saker som du inte drar dig för att göra.

behåll du din ärliga mening om mig, jag är nämligen förutom respektfull (mot de som förtjänar den) även vulgär vid behov och jag kan vara rent ut sagt äcklig också. Precis som med dina egenskaper så är de där en liten del av min person. För jag hoppas ju innerligt att ditt sätt att uppföra dig i tråden här bara visar en liten del av din personlighet.
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • trollkarl

Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 15:44:20 följande:

du e ju för fan lustig.ja e inte feg.tkr bara d e opassande att snacka om sånt här å visa vem jag är då jag ahr ett barn på 11 år som gärna kollar på fl. dessutom får folk tycka vad dom vill å d e coolt m pesoner som e "egna" å annurunda & som ahr en egen stil men du verkar om jag ska va ärlig bara genonm äcklig. vulgär.som sagt man får va som man vill. men man ska åxå kunna resepktera andra för vilka dom är å det gör INTE du.
    dags o tagga ner... landa... inse faktum att det finns olika åsikter i världen för katten... häxans mus är enligt mig perfekt.. då jag vet mycket väl...
  • lightswillguideyouhome

För mig personligen:
    Ska jag vilja gå ner på någon så vill jag inte ha hår i maten. Ni får döma mig om ni vill, men jag tycker det e fräshast att gå ner på någon som är helrakad eller mycket välansad.

För mig är en fin fitta en fitta som det spenderas tid på.

Sedan kan jag utseende mässigt tycka att det är finare om de inre blygdläpparna inte hänger ut, eller iaf inte för mycket. Men det är mindre viktigt.

• Anonym (rakad)
    Monchichii skrev 2007-12-11 16:00:42 följande:
    Men hallå nu alltså, vadå renare? Så om jag har 50 hårstrån på berget så är det renare utan eller? PÅ berget alltså!En person utan hår på huvudet är renare? Skalligare skulle jag säga. Why skallig mutta liksom?
    nej inte så men om man ahr lalt kvar. porrtofs e = samma sak som rakat
  • Anonym (rakad)
    Rebecca s bebis skrev 2007-12-11 16:05:30 följande:
    Könshåren fyller en viktig uppgift som är att skydda slidan från bakterier och smuts
    den FYLLDE EN VIKTIG FUNKTION för typ tusen år sen när vi int elevde som idag...
  • Monchichii

Jag tycker det är skillnad på porrtofs och helrakat, det är inte helrakat för mig om man har lite bush fram

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?