Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
hehehe..varför skall såna här trådar jämnt spåra ur??
Samma som den tråd om en 15åring som ville ha barn..skulle se den ni..
Hade de inte behövts nåt hår på fitt**** så hade de inte funnit så de har en funktion helt enkelt va de ja mena.
om andra upplever att de känns rent o hygeniskt att va rakad så fine! då få de göra de,jag mena att könshår finns där för att skydda fitt**** ok?..*ler*..
Könshåren fyller en viktig uppgift som är att skydda slidan från bakterier och smuts
va de ja mena.ha de gött allihop! =)
det är väl en väldigt individuell fråga? Vad en fin fitta är. Klart att det finns dom som tycker att fittor är fula, de finns dom som tycker att det inte finns något fint alls med kön överhuvudtaget.
Oftast brukar man tycka att det som är vackert och fint är estetiskt tilltalande. Sladdrig hud och rynkor med hår över sig brukar inte anses estetiskt tilltalande. Själv tycker jag att det är något vackert över människans kön. Mest bara en vacker känsla på något sätt. Men det är ju inte något jag hade lagt upp som en tavla hemma på väggen riktigt.
Så det här är ju bara en fråga om personlig åsikt. Som att fråga hur en fin tjej ser ut. Man får helt enkelt hur många svar som helst.
Anonym (rakad) skrev 2007-12-11 15:44:20 följande:
För mig personligen:
Ska jag vilja gå ner på någon så vill jag inte ha hår i maten. Ni får döma mig om ni vill, men jag tycker det e fräshast att gå ner på någon som är helrakad eller mycket välansad.
För mig är en fin fitta en fitta som det spenderas tid på.
Sedan kan jag utseende mässigt tycka att det är finare om de inre blygdläpparna inte hänger ut, eller iaf inte för mycket. Men det är mindre viktigt.
Jag tycker det är skillnad på porrtofs och helrakat, det är inte helrakat för mig om man har lite bush fram