• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym ((tjej))

Nej, jag tänker inte göra detta till en totalt ointressant diskussion mellan dig och mig. Om du inte förstår hur jag menar så har vi helt enkelt olika åsikter i frågan och det är inte det den här tråden handlar om..

• Häxan Jia
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:01:08 följande:
    Isf tar jag nog tillbaka mitt inlägg.. Trodde du hade humor bara, nu kändes det bara sliskigt..
    varför var ärlighet sliskigt... Jag tyckte de var klockrent och ärligt OCH dessutom för jävla bra.. det visar ju att de nog är vi tjejer/kvinnor som mer bryr oss omhur en fitta egetnligen ser ut!
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • Anonym (??)

men va löjligt, jag tycker inte det var det minsta sliskigt.
    springer du om killen du träffar och gillar har en kuk du inte tänder på 100% ?
    Den kanske är sne, inte rakad, ja - något du inte gillar till 100%.
    Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:01:08 följande:

Isf tar jag nog tillbaka mitt inlägg.. Trodde du hade humor bara, nu kändes det bara sliskigt..
  • Nacka

Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:09:52 följande:

varför var ärlighet sliskigt... Jag tyckte de var klockrent och ärligt OCH dessutom för jävla bra.. det visar ju att de nog är vi tjejer/kvinnor som mer bryr oss omhur en fitta egetnligen ser ut!
    klockrent sagt
  • Anonym ((tjej))

Ja, det var det jag tänkte när jag läste det först, men sen om det inte var skrivet med ens den minsta lilla gnutta självironi så fick jag bara en känsla av flåsande snuskgubbe.. Ok, lite grovt överdrivet, men det var därför jag tog tillbaka mitt inlägg..

• Häxan Jia

Jag tycker att en fitta kan vara ful.. precis som ett par bröst kan vara fula eller en man eller en kvinna eller en gardin eller en bil....

Däremot så skulle jag aldrig döma ut en person beroende på hur dess fitta ser ut, deras bröst eller deras bil...

Om jag rent sexuellt skall bli tilltalad av en fitta, så föredrar jag den inte för bullig och med inte för stora inre blygläppar... jag föredrar lite mindre hud helt enkelt.. Men självklart skall den vara svullen, blodfylld och kåt Jo jag föredrar den rakad också, kan dock leva med att det finns hår på venusberget ansat dock... Och visst kan jag leva med väldigt kort på blygden också, men nu snacka vi mm här. Om oralsex skall fås av mig så skall det alltså gå att utför utan att få hår i hela munnen...

Inte för att man har rätten att ställa krav hur som helst, men de fungerar ju åt bägge håll. Jag vill gilla det jag gör, annars gör inte jag det bra. Har någon en önskan av oralsex från mig, så har jag en önskan om ansat eller rakat.

De är alltså inget krav, men så skulle jag aldrig utföra oralsex på någon som kräver det heller.. Sex skall vara roligt inte fullt med idiotiska krav!

Om jag är känslomässigt engagerad i en människa så skulle jag älska hela den personen oavsett hur personens fitta ser ut...

Nu tror jag att jag uttryckt min åsikt så att alla förstår den iaf

• Anonym ((tjej))

Anonym ((tjej)) skrev 2007-11-27 23:13:44 följande:

Ja, det var det jag tänkte när jag läste det först, men sen om det inte var skrivet med ens den minsta lilla gnutta självironi så fick jag bara en känsla av flåsande snuskgubbe.. Ok, lite grovt överdrivet, men det var därför jag tog tillbaka mitt inlägg..
    Jag svarade alltså på Häxan Jias inlägg.

Anonym (??): Jag sa ingenting om utseendet, det var det sista "då vill man bara in" som störde mig lite..
  • Häxan Jia
    Nacka skrev 2007-11-27 23:13:15 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-11-27 23:09:52 följande: klockrent sagt
    Tack, vi e lite klockrena bägge två då
  • Nacka

ärligt talat tjejer... har det någongång inträffat när ni har varit nakna med en snubbe att han överhuvudtaget kommenterat fittans utseende?

• Anonym ((tjej))
    Nacka skrev 2007-11-27 23:20:22 följande:
    ärligt talat tjejer... har det någongång inträffat när ni har varit nakna med en snubbe att han överhuvudtaget kommenterat fittans utseende?
    Ja, en gång var det en kille som sa:"den ena hänger lixom lite mer utanför.."
    Sen dess har jag fått komplex för det fakitskt...

Men det var tio år sedan och efter det har jag inte fått några klagomål.. Iofs inga komplimanger heller
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?