• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym (djungel)

Synd att du/ni behöver raka er för att vara närmare er partner..

Brist på ngt där kanske?

• LeWi
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:50:25 följande:
    Synd att du/ni behöver raka er för att vara närmare er partner..Brist på ngt där kanske?

Jag tror du missförstår lite...

De flesta jag vet som rakar sig rakar inte bort allt hår och ser ut som "barnrumpor"!

De rakar runt slidan, på blygdläppar och runt klitoris.

Sen är det klart att de flesta rensar upp bikinilinjen och kanske kortar ner håret på venusberget och friserar en liten rand eller triangel.

Det som gör skillnad för känslan är ju mest det som inte syns om du inte ligger och bresar!

Just att vara hårfri på blygdläppar och runt "lingonet"

I reject you reality and substitute my own.
  • Anonym (djungel)

Vad är vitsen med att ha en liten rand eller triangel och sedan är allt annat borta?? Det är ju bara fult och löjligt.. Ser dum ut rent ut sagt..

• Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:59:37 följande:
    Vad är vitsen med att ha en liten rand eller triangel och sedan är allt annat borta?? Det är ju bara fult och löjligt.. Ser dum ut rent ut sagt..
    Ja fast det är ju din åsikt (som du fegt nog inte vågar stå för )
    Du måste ju vara medveten om att andra inte delar din åsikt.

Jag skulle tycka det såg förjävligt ut om jag inte rakade mig,men bryr mig inte nämnvärt hur andra väljer att se ut mellan benen.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:50:25 följande:
    Synd att du/ni behöver raka er för att vara närmare er partner..Brist på ngt där kanske?
    Tror "skönare" syftade på fysisk närhet.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • LeWi
    Vitsen är ju att alla typer av sex blir skönare - trodde vi hade sagt det tydligt nog vid det här laget?
    Sen kan man ju välja att spara mer på venusberget. Jag ser ganska "vanlig" ut där (för jag kan hålla med om att den lilla randen kan se fånig ut) det får växa ganska fritt. Bara min man och jag som vet hur lent det är där ingen ser

*skrattar* ja - och hela fl nu oxå då!
    I reject you reality and substitute my own.
  • tess701
    Fult å löjligt??? Å de bestämmer du??? Herregudars kan inte var å en få bestämma själv hur de vill se ut där nere å personligen tycker ja att ja skulle se dum å löjlig ut med massa hår.. ja själv tycker inte de e fräscht men skiter fullkomligt i hur andra vill ha de å hur de känner sig... Låt var å en få ha som de vill att man orkar reta sig på de liksom????
  • tess701
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:34:56 följande:
    Ja storleken! Haha!Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!
    Du ja rakar mig för MIN skull... har alltid gjort..... å de e inte för nå ideal..herregud... JAG trivs så... känner mig fräsch sedan skiter ja fullkomligt i va andra tycker.... har inte gjort de för min karl ha sagt de eller frö att kompisen gör de... JAG vill ha de så.....  å visst har man hår där av en anledning men ja väljer ändå att avstå från hår just där..... sluta reta dig å sköt din mus som du vill så sköter vi andra våra.... som vi vill ha dem
  • Ellieott

Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:34:56 följande:

Ja storleken! Haha!Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!
    tydligen inte tillräckligt stolt för att inte vara anonym...
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?