Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Hur länge fick ni vänta på leveransen från madminerals? Jag sitter o väntar, blir faktiskt lite tokig tror jag.

• Fridapida
    Knott skrev 2007-12-03 11:04:00 följande:
    Är det små provkit ni beställer, eller beställer ni fullstora produkter? Om provkit; vore jättekul om ngn av er kunde sammanställa typ topp-3 eller topp-5 med vilka ställen man kan beställa sådana ifrån, billigt/gratis
    Jag beställer sällan provkit. Jag har beställt fullstorlek på madminerals. Vet inte om det är rätt färg, men det var ju så himla billigt så jag tyckte att det var värt att chansa. Men bra tips annars.
  • Fridapida
    KajsaAnka skrev 2007-12-02 21:30:00 följande:
    Jag har fått hem två eyeliners från MAD minerals. Ska testa dem imorgon, och lovar komma med en kommentar Köpte olivgrön och mörk turkos
    [/citat]
    elma skrev 2007-12-03 08:45:44 följande:
    [citat]
    I fredags fick jag hem första laddningen från Mad-minerals. Pigmenten är så fina och rikliga....vill bara leka med dem hela tiden!Linny: hoppas du blir nöjd med din flytande foundation, jag gillar min skarpt. KajsaAnka: jag har också 2 eyeliners från Mad, den gröna, ivy, plus en black cherry eller vad den nu hette! De påminner om MAC:s fluidline men är mycket billigare!
    Hur länge fick ni vänta? Jag har nästan gjort en fåra till brevlådan...
  • Fridapida
    Linny skrev 2007-12-03 12:52:16 följande:
    Fridapida: Jag vet inte, men minst två veckor har jag nog väntat..
    TVÅ VECKOR??? Vill de ta livet av mig?
  • Fridapida

Men va fa!? Jag då? Bor du på landsgränsen Elma? Eller är du ihop med brevbäraren...

Linny
    Jag har också beställt! Kunde inte motstå!

• Fridapida
    elma skrev 2007-12-03 18:06:55 följande:
    fridapida: nån nytta ska man väl ha av att bo i Sveriges Jerusalem
    *okunnig*
    Vad är det?
  • Fridapida
    elma skrev 2007-12-03 18:18:03 följande:
    fridapida: var det längesedan du beställde? stor beställning? Jag har haft min beskärda del av tullavgifter, så jag önskar inga mer. Så jävla surt när det fastnar, men från MAD (har beställt 4ggr därifrån) och det har aldrig tagit längre än 1,5 vecka för det att nå mig, spelar nog ingen roll om man är buddist eller ej MAD skickar väl inte heller någon sån där shipping notice heller?
    Det var inte sååå mkt... 2 foundations, 3 rouge o några skuggor...
  • Fridapida
    maddie3 skrev 2007-12-03 19:19:11 följande:
    Hej någon som vet om man kan ha boots no 7 under sin vanliga dagcreme??????
    Det är nog tanken... om det är ett serum.
  • Fridapida
    elma skrev 2007-12-04 08:47:03 följande:
    fridapida: jag bor i Jönköping(sveriges jerusalem), men är nog så långt ifrån religilös man kan bli, hade kanske inte åkt på tull annars så ofta????
    Jag misstänkte nästan Jönköping!
  • Fridapida
    Linny skrev 2007-12-04 12:16:26 följande:
    Hörrni hur var det nu. Fanns Nars fortfarande att köpa i Malmö? I så fall var?
    Nej, det var nog tyvärr så att det är slut med det.

VAFRÖR? Varför säljs det inget kul smink i Sverige? Jaja, förutom vissa få undantag.
Svar på tråden Smink Smink Smink!