Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-12-04 12:40:55 följande:
    Stila då?
    Om det säljs i Malmö eller vad menar du? Jag har ingen aning...
  • Fridapida
    Jezz skrev 2007-12-04 13:04:49 följande:
    Hoppar in här hos er efter inbjudan av Linny, är tokig i smink och räknade till att jag har nästan 100 olika färger. Just nu är det MakeUpStore samt MAC som inhandlas men tidigare använde jag bara NARS och STILA. HAr gått masor  med kurser och hemma brukar vi ha makeup kvällar med kompisar och då får jag sminka, har gjort flertalet party sminkningare och några bröllopssminkningar.
    Välkommen!
    Kul att du vill delta! Linny är om sig o kring sig ser man!

PS... man behöver absolut inte bli inbjuden för att vara med, alla är välkomna så att ingen tror något annat!
  • Fridapida
    Linny skrev 2007-12-04 13:18:02 följande:
    Om det säljs i sverige alls
    Jag vet faktiskt inte. Jag måste spontant säga nej... men man vet aldrig. Det kanske finns fast att jag inte sett det.
    Någon som vet?
  • Fridapida
    Linny skrev 2007-12-04 13:22:12 följande:
    Ja, precis! Alla är välkomna Det var bara att jag snubblade över en tråd som Jezz startat där hon frågade om Nars och Stila. Då började jag fråga er om var det fanns, för att svara henne. Sedan insåg jag att hon nog skulle gilla denna tråd så jag tipsade om den.Men vänta inte på en inbjudan ni andra, hoppa in hos oss. Här är det supernice!
    Aha... det var så du tänkte. Jag tänkte att Jezz kanske visste eftersom hon gillade Stila! Haha!
    Lite snurrigt blir det.
  • Fridapida

Mitt paket från eleven har nu kommit. Jag ska nog se till att fota mina rynkor nu för att se om det kommer att ske någon förändring. Tänk om MAD vill ta o skynda på lite...

• Fridapida
    Linny skrev 2007-12-04 13:45:46 följande:
    Hehe, ja fota rynkorna! Jag undrar också om Bootskrämen egentligen funkar. Är ju pytteliten dessutom.
    Less is more!
  • Fridapida
    elma skrev 2007-12-04 15:14:00 följande:
    Linny: MADs ögonskuggor är jättefina och jättebra tycker jag, bättre än PL, men jag har ju inte testat igenom alla 40 så jag kan inte gå i god för alla. De sitter hela dagen, med primer i och för sig och färgen håller sig lik.
    Nu tycker jag att mitt paket får komma. Är det någon som vet om man kan kolla om paket är skickat o var det i så fall befinner sig?
  • Fridapida
    Majestic skrev 2007-12-04 15:16:50 följande:
    FridaPida- Nej, Less is BORE!!!Dags för ny tråd snart....YaY!!!
    Ja... hjälp! Det har du rätt i. Jag har några dagar på mig. Men tack för att du påminde mig!
  • Fridapida
    elma skrev 2007-12-04 15:34:15 följande:
    fridapida: maila dem och fråga! I och för sig tror jag de räknar med 7-21 dagar för int.orders, men det skadar inte att skicka iväg ett litet mail.
    Jag har väntat sedan 25 november... ska avvakta lite. Jag har en adressändring som ofta försenar.
  • Fridapida
    Minnisen skrev 2007-12-04 17:15:07 följande:
    hej!på lördag ska jag ha 25års fest och behöver lite hjälp med maken. äskar lite guldbruna nyanser på ögonen, hittade en fin skugga i fridapidas galleri (true gold) i like!men grejen e att jag inte har så fina ögon eller jag har inte så mycket ögonlock eftersom den skunker in lite bakom ögat alltså. hoppas ni förstår vad jag menar! hur ska jag lägga skuggan för finast resultat då? gärna bild om det finnes.så här ser jag ut....så ös massa tips över mig nu. vill ju givetvis vara fin på stora dagen
    Jag ska tänka lite! Nu har jag lite bråttom, morgonmöte... Men jag tittar snart på det.
Svar på tråden Smink Smink Smink!