Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-11-27 17:40:45 följande:
    Jäkla skit!!!! Idag kom Dermalogica smoothing creme.. Ska hämta ut den. Ingen idé att beställa från Strawberrynet. De hade visserligen dragit av ca 90 spänn från priset för att kompensera ev. tull. Men tullavgift plus postavgift blev 186 spänn!!!
    Nej, vad trist! Har folk slutat smuggla sprit nu sftersom tullen har tid att kolla upp våra sminkpaket! Haha, skämt åsido, inget kul att beställa när det blir så dyrt. Vad blev slutsumman nu?
  • Fridapida

Mommmy Dearest skrev 2007-11-27 20:10:09 följande:

Har någon här testat Too faced Lash injection mascara?Hur e den? En grej till, vart kan man få tag på någorlunda bra make up borstar som inte kostar alltför mycket?
    Hur billiga borstar är du ute efter? Jag gillar Japonesque, de finns på hqhair.com o satine.se tror jag. De är inte jättebilliga men suveräna!

Billiga borstar finns på flera internationella sidor, kolla in de i TS som säljer mineralsmink.
  • Fridapida
    solstraalen skrev 2007-11-28 06:29:04 följande:
    Nån bra och billig tvätt som man får bort smink med??Köpte en eyeliner igår som tydligen va bättre än den "tvätten" ja hade hemma.. så nu då ja testade eyelinern så fick ja tvätta mig i år och dar och nu ser de ut som jag fått en smäll under ögat Hoppas de försvinner snart, annars stannar jag inne idag
    Babyolja! Olja tar bort det mesta, men du behöver tvätta med vanlig rengöring efter.
  • Fridapida
    spiritsinlove skrev 2007-11-28 13:48:38 följande:
    Jag har inte använt deras mascara. Har inte provat ngn mineralmascara öht.
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2007-11-29 10:34:32 följande:
    fridapida; vad e d för ögonskugga du har på bild 1 i ditt fotoalbum?=)
    Det är Queen phyllis från I.D. och Grateful, eyedust från FACE. Eyelinern är även Grateful.
  • Fridapida

ANG hudvård...

Jag har bytt en del... Men nu har jag fastnat för Dermalogica. Just för att den inte är så "lyxig" som ngn sa. Jag gillar att den inte innhåller massa parfymer o färger. jag gillar att den är så mild o snäll mot min hy. Jag har haft mycket problem md min hy, går att se i mitt galleri, men nu så mår den finfint! Jag har knappt finnar öht längre. Tack Dermalogica!

• Fridapida
    Knott skrev 2007-11-29 10:09:04 följande:
    Linny: "exfoliering (utan sång)" - ??? You lost me. Que?
    Det är jag... så klart. Jag är lite fixerad vid min hudvård.
    Jag borde ALDRIG erkännt detta här!
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2007-11-29 11:12:21 följande:
    Tack för tipset :)HÖrrni, Är Playful från MUS fin?
    Inga problem!
  • Fridapida
    Hallonmopeden skrev 2007-11-29 11:24:17 följande:
    Tips på fint rouge från i.d.?????
    Jag älskar mitt Sorbet. Det är ett ljust typ babyrosa rouge. Jag är själv väldigt ljus. Så om dina färger är lika mina så rekomenderar jag den.
  • Fridapida
    Knott skrev 2007-11-29 11:24:21 följande:
    Fridapida: Det är fascinerande att ngt som funkar jättebra för en person inte alls funkar för en annan. Det är väl just det allt handlar om, att hitta det som gör "det" för ens egen hud, och man måste nog prova sig fram. Jag är också lite fixerad vid min hudvård, men jag sjunger inte när jag exfolierar. Kanske får börja med det!
    Ja, det är väldigt olika. Därför blir jag själv lite upprörd när folk kallar produkter värdelösa o urkassa... ja, för dem ja. Men inte för alla. Jag håller med dig helt, alla gillar olika, alla har olika krav o behov.
Svar på tråden Smink Smink Smink!