• zasata

spyfobi!!!!!

förösker trycka där men händer inget =/

bellanbus skrev 2007-11-04 17:13:55 följande:
    Om du går in på sidan och sedan i listen står där Kontakt, där kan du kontakta Magdalena (det är hon som sköter forumet) via email!
  • zasata

sambons syster är här hon är 27 och vet att jag har spy fobi... hon har ätit hur mkt godis som helst och sitter nu och säger jag mår så illa jag mår så illa..

men håll käften! nu e jag livrädd.

• zasata

ja, sådan är jag med! när sambon äter nått "ät inte så mkt, du kan må illa" han hatar mig när jag håller på så. mwn jag kan itne hjälpa det. nu sitter jag här med en klump i magen, skulle strax lägga mig då jag skall upp tidigt och jobba i morgon.. men nu  vågar jag inte. kommer bara ligga och lyssna efter ljud..

Iorlover skrev 2007-11-04 21:25:46 följande:
    Visst är det elakt!!Jag är skitskraj då folk äter godis...sitter som en hönsmamma o ber dom ta det lugnt o känna efter så de inte äter för mycket!!
  • zasata

hej alla nya ny! (kommer inte håg era namn)
    men gud vad jag känner igen mig!

det värsta tycker jag är när folk säger att dom har lite ont i magen! och do mvet hur man reagerar. även om dom itne mår illa och är stressade elelr något, kan dom inte säga att dom känner sig stressade då?

just nu sitter jag här hemma med en sambo som typ ligger och säger att han har ont i magen "men jag är inte sjuk" "du har stressat mig så" "du behöver inte få panik, det gör mig bara mer stressad"
    själv håller jag på att börja gråta och försöker få ut honom ur lägenheten! men han syster är hä och tar hans parti "det är bra att äta"
    medans jag säger att han itne får äta ifall han är sjuk, då finns det ju mer att kräkas upp.

• zasata

nu har jag kört i väg sambon..

han sa att han itne hade ont i magen, mest hungrig då jag sakt att han inte gått äta för han ahde ont i magen innan så han har itne ätit sen 9o..

men han har fått influensan tror jag,kan man spy av den?!

jag sitter här hemme med ont i magen, panikångest och en 5½månaders bebis som inte är glad..

• zasata

till min plastsyters hus, dom har inte flyttat in i det än..

ja jag hoppas också det hade gjrot det i så fall.. men smittar vanlig influensa?
    han har typ fått panik nu med, för att jag e så rädd att han kan spy, så är han rädd att spy för han inte vet hur arg/pinkslagen jag blir..

för han kände sig lite halvkass/trött/stressad i magen som han sa.. sen åkte vi til lstan där blev han helt yr och svimmfärdig.. så åkte hem rint 15:30.

Emma w S skrev 2007-11-05 18:28:07 följande:
    zasatavart har du kört iväg honom? Hoppas det inte är magsjuka, men då hade det nog redan brutit ut...
  • zasata

shit vad detta tär på förhållandet.. jag vill inget mer än att bo själv..
    bråkar ni mkt när ni får panik?

• zasata

jag vet inte var.sist jag försökte blev det bara värre.. men sökt lite lägenheter också nu i alla fall..
    hoppas inte han är magsjuk och inte hunnit smitta mig i så fall. sitter här hemma renpanik, (jätte ont i magen givetsvis) och en bebis som vill leka och busa hela tiden..

SaramedM skrev 2007-11-05 18:37:57 följande:
    UschJag tycker synd om er bägge tvåDu måste försöka få hjälp någonstans, så här illa kan du inte ha det.
  • zasata

han hade lite ont i magen i morse.. och haft till och från.. men han mår inte illa säger han.. men jag får panik så fort han nämner ont i magen..

Aussielotta skrev 2007-11-05 18:45:25 följande:
    zasata --> varför skulle han vara magsjuk? Mår han illa då?
  • zasata

var skall jag få hjälp? sist jag försökte blev det bara värre.. så nu är jag livrädd för vad dom skall göra.

känner mig till och med dum här inne över hur jag reagerar.. men hade vi haft tex 1extra rum +en toa till ahde jag nog vart lugnare.. men nu finns det liksom ingen plat för nån sjuk, och jag e liv rädd att ebba skall bli sjuk nån gång..

Svar på tråden spyfobi!!!!!