• zasata

spyfobi!!!!!

ja det förstår jag.. borde sjukvården erbjuda dom sjuka så som dom som ahr rullstol får sin lägenhet anpassad..

Emma w S skrev 2007-11-05 19:36:08 följande:
    vi hade två toaletter innan vi flyttade och det kändes alltid tryggt. Men nu har vi bara en och det är väl största nackdelen... Handsprit och desinfektionsmedel är guld värt.Var du ska få hjälp har jag ingen aning om, är själv inne på att söka hjälp. Vill nog gå i kognitiv beteendeterapi... får tänka lite på det.
  • zasata

jag lyckas inte bli medlem, vet inte varför :(

bellanbus skrev 2007-11-05 20:39:14 följande:
    Alla ni som är här, bli medlemmar på www.emetofobi.se/Där kan ni läsa svar från forskare på smittskyddsinstitutet, alltså experterna på allt detta! Framförallt med vks!Det gör en faktiskt lugnare eftersom tidningar ofta har en förmåga att förstora upp sådana här nyheter!Jag lovar att ni kommer att finna mkt där inne som både kan lugna er och få er att må bättre!
  • zasata

tack för hjälpen"

bellanbus skrev 2007-11-05 21:14:25 följande:
    Jag har varit i kontakt med Webmastern för sidan.Hennes svar var att i vissa fall har bekräftelsemailet hamnat i skräpposten hos mottagaren, och ibland har inte bekräftelsemailet kommit fram.Hennes förslag var att ni skulle prova logga in med uppgifterna ni angivit vid ansökan, och gick inte det kunde ni kontakta henne på webmaster@emetofobi.se">webmaster@emetofobi.se
  • zasata

inte jag heller =/ men antar att man lär sig..

TLT skrev 2007-11-05 21:29:54 följande:
    hej jag är medlem där men jag tycker att det är så rörigt gjort och jag fattar inte riktigt vart jag skall klicka.....
  • zasata

jag mår jätte illa nu och har en klump i halsen.. tänk om jag e magsjuk även om sambon inte är det?!?

• zasata

ingeth ar hänt än med mig elle sambon.. så nu får han sanrt komma hem! (så får jag sova lite också)
    skall försöka äta lite frukost snart tänkte, och hoppas jag vågar

undra vad den klumpen kommer från? min mage harj ag nog nästan alltid ont i av oro.. 'känns inte som man gör så mkt annat än oroar sig, det ända som får mig lugn är shoppning (konstig nog) men sen total ångest över att jag vart bland massa folk..

finns det nått som gör att ni inte tnänker på att spy?

• zasata

vilken tur!

Emma w S skrev 2007-11-06 10:45:00 följande:
    inget hände med mig heller,men jag var vaken till kl tre för jag vågade inte somna...
    nu harm in sjuke sambo kommit hem, ligger i soffan.. jaja så länge han inte spyr så..
  • zasata

hoppas det

Wavva skrev 2007-11-10 21:01:56 följande:
    Men det föekommer i större utsträckning på vintern av någon konstig anledning. Läste i ett annat inlägg att det är på väg ett vaccin mot just caliciviruset. Hoppas det kommer snart eller att den äckliga bakterien självdör!
  • zasata

jag skulle betala vad som helst för det!

i fredags tog jag ett stort steg i rätt riktning, ringde vårdcentralen och satte upp en tid och hoppas jag får något lugnande i alla fall. hon i telefon skrattade typ åt mig, men jag brydde mig inte

• zasata

nej tyvärr. men det hjälper ju en de

SaramedM skrev 2007-11-11 19:24:06 följande:
    Jo samma härMen tyvärr så det ju inte den enda magsjukan
Svar på tråden spyfobi!!!!!