• zasata

spyfobi!!!!!

jag funderar på att ha en spann, eller jag måste ha en spann. men jag känner ju inte min kropp på det viset då jag inte spytt på 14år. (förlåt om jag låter negativ)

Ankissen skrev 2007-09-29 21:49:54 följande:
    Hjälper det dig inte att somna om du ställer ett spann bredvid sängen? Tänk på att även om det känns som om man spyr "kaskader" så är det aldrig speciellt mycket. Tänk på att det ska rymmas i de där små påsarna på bussen... Dessutom tror jag det är extremt sällsynt att vuxna "inte hinner". Det är nog mest barn - vi känner ju våra kroppar bättre och kan tolka deras signaler.
  • zasata

ååå gud jag hoppas du har rätt..
    han säger att han inte mår illa nu utan bara keaftlös, men inte så konstigt kanske då han inte fått nån mat på hela dagen.. och han får kanppt dricka vatten för mig nu..

Elessario skrev 2007-09-29 21:54:03 följande:
    du ställer en hink vid sidan av sängen!försök att ta det lungt, du stressar upp dig i onödan.
  • zasata

tack för stödet.

Elessario skrev 2007-09-29 21:56:40 följande:
    ojdå.. mitt inlägg blev lite sent hoppas du klarar dig från magsjukan. men som sagts det värsta är ångesten innan. nu ska jag sova, försök du också.
  • zasata

nu står det en hink i sovrummet i fall att. hoppas verkligen jag slipper den.

tack för era svar! vet inte om det hjälpt så mkt. men så skönt att "prata av sig" men folk i samma sitts.

• zasata

det har gått bra som tur är! var nog bara maten som tur var. han mår bra nu också, jag känner inget förutom lite oro men det e nog för att jag inte har vågat äta heller.. *puh*

• zasata

ucsh fy vad jobbigt! har du suttit typ i en fottölj och bara klapapt neråt på magen och inte konsentrerat dig på något annat?

• zasata

förstår dig! antar att jag inte behöver säga till dig om hygien
    hoppas det blir bra.

signaturbyte skrev 2007-09-30 10:53:09 följande:
    Jepp. Hela natten.. mitt mål var att maten jag nästan precis hade ätit skulle försvinna, så det inte fanns något att kräkas upp.. Är dödshungrig och törstig men sitter bara och sippar på cola.. Jens (sambon) skulle öppna en snickers förut och jag ryter åt honom att gå och göra det nån annanstans, för prasslet får mig att må illa :/ hrm. känner mig normal, ja (det stör väl 'jag ska inte spy' koncentrationen..)
  • zasata

hur mår du nu? hoppas du inte har kräkts än.

signaturbyte skrev 2007-09-30 14:00:44 följande:
    Åh så sa Jens också Men nej, inte ens vatten vill jag spy upp.Har lyckats äta en mosad potatis idag utan att må ännu mer illa, så jag nöjer mig med det.Om jag blir frisk utan att kräkas så tänker jag fira det..
    själv har jag lite ångest kvar i fall de är magsjuka kan det ju ta några dygn innan jag kanske spy.. men hoppas jag kan jobba i morgon..
  • zasata

bryter du bara benen? jag bad om en pistol igår så jag kunde skuta skallen av mig och slippa tänka..

men tänk om det var en gång! hade vart så skönt. kan dom inet komma på nån medecin mot kräkningar? kosta vad den kosta vill!

• zasata

nämen, då kanske det e dags att byta jobb?

signaturbyte skrev 2007-09-30 22:34:54 följande:
    Läste någon tråd om nån som jobbade där som njöt av att vara elak (ja nånting sånt var det) så då känner man sig ÄNNU mera taggad att ringa.. Menmen. Ni kanske vet svaret på min fråga?
Svar på tråden spyfobi!!!!!