spyfobi!!!!!
jag funderar på att ha en spann, eller jag måste ha en spann. men jag känner ju inte min kropp på det viset då jag inte spytt på 14år. (förlåt om jag låter negativ)
jag funderar på att ha en spann, eller jag måste ha en spann. men jag känner ju inte min kropp på det viset då jag inte spytt på 14år. (förlåt om jag låter negativ)
ååå gud jag hoppas du har rätt..
han säger att han inte mår illa nu utan bara keaftlös, men inte så konstigt kanske då han inte fått nån mat på hela dagen.. och han får kanppt dricka vatten för mig nu..
tack för stödet.
nu står det en hink i sovrummet i fall att. hoppas verkligen jag slipper den.
tack för era svar! vet inte om det hjälpt så mkt. men så skönt att "prata av sig" men folk i samma sitts.
det har gått bra som tur är! var nog bara maten som tur var. han mår bra nu också, jag känner inget förutom lite oro men det e nog för att jag inte har vågat äta heller.. *puh*
ucsh fy vad jobbigt! har du suttit typ i en fottölj och bara klapapt neråt på magen och inte konsentrerat dig på något annat?
förstår dig! antar att jag inte behöver säga till dig om hygien
hoppas det blir bra.
hur mår du nu? hoppas du inte har kräkts än.
bryter du bara benen? jag bad om en pistol igår så jag kunde skuta skallen av mig och slippa tänka..
men tänk om det var en gång! hade vart så skönt. kan dom inet komma på nån medecin mot kräkningar? kosta vad den kosta vill!
nämen, då kanske det e dags att byta jobb?