• zasata

spyfobi!!!!!

fudnerat på en sak.
    har ni ofta ont i magen? själv harj ag fått sådan himla stressmage. men medein mot magkattar hjälper inte. då det är oro som gnager. och mest är det denna mot att spy.
    det är verkligen jobbigt.
    har nån mer fått så?

• zasata

jag inte heller se andra spy med åksjuka också,,

okej,, hjälper inte mig alls blir alltid panikslagen och kan inte röra mig eller sova.. +att jag går ner massa i vikt då jag inte kan äta..

Avelyn skrev 2007-10-11 17:57:56 följande:
    Jag har fobi mot magsjuka men jag klarar inte heller av att se folk som är åksjuka eller fyllesjuka. Det triggar i gång min fobi med. Hur är det för er ? Jo jag kan känna så med. Men ändå tycker jag att stressmagen fått mig att inte bli lika panikslagen vid illamående. Jag har lärt mig vad som hjälper mig. Ett varmt bad när jag mår riktigt illa av stress lindrar samt att bara äta skonkost ett litet tag.
    oj lycka till med gastrostopin.. det ville dom göra på mig för att jag har så ont, men fick panik och låste in mig på toa..
  • zasata

ååå nu harj ag jätte ont i magen.. tror det är för jag är hungrig men vet inte.. blir så nojjig eller för att jag alltid har ont i magen.. men ändå..
    så känns det som hela halsen klippar ihop i ren panik..

• zasata

fortfarande ingen som vet hur det är med VS?

• zasata

när den börjar, den är är som störts och när den börjar avta..

D med N och A skrev 2007-10-14 22:01:08 följande:
    Vad vill du veta egentligen? *fattar inte*
  • zasata

ååå nu sa sambon hade ont i magen igen... "men jag mår inte illa, det är längre ner"
    va fan måste han säga  något för då?! när jag desutom sakt att jag tycker magen känns konstig hela dagen. och han vet vilken j*vla panik jag får. och nu e han förbanad på mig och typ slog i väggen också för att jag blir livrädd får panik och mår ännu mer illa och får ännu mer ont i magen.. kul.

• zasata

ååå.. *ångest* vilken tidning var det? undra om det står nått i GP idag.. skall kolla..

gud.. jag skulel vilja bo helt själv i ett hus långt bort från alla under vintern..

Lenis80 skrev 2007-10-16 09:18:27 följande:
    hmm den kommer nu med buller och bång den där kräksjukan stog i tidningen idag...usch tycker inte om..
  • zasata

sådana tabbleter vill jag gha. var köper man dom? jag skiter i om jag har diarre också bara jag inte kräks.
    orkar inte en vinter till. blir ni sjukt depremierade? det blir jag,,

Svar på tråden spyfobi!!!!!