• zasata

spyfobi!!!!!

ååå jag står inte ut mer! dör av oro nu.
    kunde inte gå till min körkorts teori för jag var så orolig, men bestämde mig för att ut och handla mat i alla fall. har inget hemma! inte ens lite mjölk eller bröd..

men han inte så långt innan jag kände att jag höll på att få panikångest. magen knöt ihop sig som en klump, fick sura uppstötnignar var tvungen att s välja hela tiden svartnade framför ögonen..

ucsh fy.. hur skall man kunna leva med detta?

• zasata

nu har vinterkräksjukan tydligen dragit igång ordentligt... jag e sååå rädd.

hur göt ni när ni köper frukt också?

• zasata

är nog ingen fara om barnen är hemma idag sen är det helg så dom hinner bli friska då! dom har väl itne kräkts på dagis? vad e det för magdroppar? kan vuxna äta dom med?

• zasata

ååå jag får panik!

första gånfen gick jag på teorilektionen satt längst bak nämast därren
    andra och tredje gången klara jag inte att gå
    idag skulle jag gå klara en kvart innan det rann om mig och jag skakao ch halsen stöp ihop sig.. så fick gå. varför blir det så?

• zasata

men gud!! så kan dom ju inte göra. tur att du hörde det i alla fall så ni kunde hålla er där i från.

D med N och A skrev 2007-11-20 21:57:32 följande:
    Hört på ÖF idag, precis när vi kom in efter att ha klätt av oss: "Igår låg vi hela familjen, däckade av magsjuka. Det var bara XX som klarade sig!" Gaaah!! Vad 17 gör ni då på ÖF?!! (Sa jag inte men tänkte.) Ok det var lite extra kul som hände där idag, men att komma dit och smitta andra. Vi höll oss lite fint i andra rum än den aktuella familjen för att en liten stund senare gå därifrån. Tvättade alla barnens och mina händer och spritade dem till och med utanför. Ångest...
  • zasata

i morgon klockan 8a skall jag till läkaren, hoppas verkligen han förstår att jag behöver hjälp. undr vad jag skall säga.

• zasata

jag e så rädd att jag e sjuk, var ju på vårdcentralen och där e folk sjuka!
    sen idag närj ag skulle hem hade någon spytt!!!!!

vill bara lägga mig slappna av, men hur går det med en skrikande bebis?
    måt jätte illa och har ont i magen och ebba bara skriker, försökt äta en macka i alal fall nu inte ätit sen 13.  men det hjälper ju inte!

• zasata

på öppna förskolan här får man inte komma om man inte kan gå på dagis också. dom e jätte hårda med det, bra tycker jag!

någon hade spytt när jag skulle gå på bussen!
    slutade med panik samtal till sambon som vägrade gå hem från jobbet och hämta mig. släpade med en kompis på 1½timmes promenad..

Svar på tråden spyfobi!!!!!