spyfobi!!!!!
jag har verkligen total ångest. just nu lipar jag nästan framför datorn i fall nån skulle bli sjuk här hemma. jag eller sambon eller dotter. vad gör jag då? hur gör jag då?
hur överlever man då?
jag har verkligen total ångest. just nu lipar jag nästan framför datorn i fall nån skulle bli sjuk här hemma. jag eller sambon eller dotter. vad gör jag då? hur gör jag då?
hur överlever man då?
www.smittskyddsinstitutet.se/publikationer/smis-nyhetsbrev/norovirusrapporter/sasongen-2007/norovirusrapport-vecka-40-2007/
kollar man där så ligger det redan högt! tänk vad högt det blir sedan.
kan dom inte komma på något botemedel? jag skiter totalt i vad det kostar. dom får mina ben och armar!
ja det måste vi göra!
men ni som varit magsjuka och haft familj med VS. hur överlevde ni?!
hur många gånger kräks man oftast med VS?
saramedm..
ååå det låter så himla jobbigt.. jag fattar inte ens hur man gör om man ska spy!'tänk om jag skulle spy som M!?
jag funderar på att inte äta på hela vintern.. ut i fall att.. får verkligen panik av tanken och bara kallsvettas..
men då skulle man veta vad det är..
nej jag har inte hört om vit peppar tror jag. berätta!
jag har inte spytt sen jag var 6år.. hoppas jag e en av dom med. sambon spydde inte2002 vet jag.
frågan är vad som är värst. att bo på 50kvadat med nån som är magsjuk. eller att vara det själv?
ja precis! så fort nån nämen ont i magen.. så säger man till dom att snälal gör inte det om du inte är jätte dålig.. men ingen som fattar..
kan man äta det i förebyggande syfte också? gillar inte peppar, men tio st om dagen året runt för att slippa spy. lätt.
hur går det för er?
själv är jag lika rädd varje dag...
okej, men att hålla sig i skogen där det inte är så mycket folk är ju bra!
(lycka till med bantningen, hur går det?)
oftast är det ju inte VS dom har och då blir man ju som vuxen inte smittad
hjälper inte när man är där.. men kan ju lugna lite..