• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Bebis igen

Vet faktiskt inte hur det gått för oss.... jag hade utslag igr och då mös vi på lunchen!

Idag har jag inte testat än men tänkte hinna med en svängom idag oxå Men dom säger ju att man inte ska mysa varje dag.... men va gör man då???

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Pepparkakan06

hoppas det går bra för allihoppa
    Här är äl redan över..hade positiva test i söndags och måndags sen var det neg igen igår.

Usch..sitter redan och väntar på symtom ska börja dyka upp!

Bebis igen: det där med att man inte ska mysa flera dagar i rad gäller väl endast om man har konstaterat att mannens spermier är få eller något liknande...det är vad jag har läst iallafall.

När jag blev gravid sist så hade vi haft mys ca 5-6 dagar i rad..så det kan ju funka det med

• fraggla

Jiippii

Vi har lyckats ha sex 2 dagar i rad... jag och min sambo har ju haft lite problem med den biten så det känns superskönt hoppas det fortsätter fungera... tyvärr har jag inte ÄL förrens till helgen så jag är lite orolig att allt ska strula till sig och det inte funkar alls när det väl ska funka... fast jag hoppas trenden håller i sig för oss

• fraggla

Hmm när det behövs funka för att bli bebis kanske det ska stå

• JJL

fraggla: Åhh va skönt! Jag håller tummarna för att ni lyckas få till det ordentligt i helgen också. :)

• två blir tre

Får jag vara med?? Har BIM 25/10

• tomcar1

två blir tre...välkommen hit !

Hade ÄL i förrgår och några dagar innan. Testade inte med ÄL-test men kände Äl-smärtor lite och hade som rå äggvita. Igår hade jag lite temp och då har ju Äl redan ägt rum, så viu får hoppas att det tog sig. "Gosade" iallafall inom ramen.
    /tomcar1

• två blir tre

Tackar! Endast "sexat" till det en dag hittils..Testat med ägglossningsstickor men inte fått nått utslag trots att jag haft ägg-flytningar och molvärk sen i söndags..Kanske fick stegring i lördags? Då testade jag inte. Har kort menscykel på endast 25 dar och brukar ha ägglossning 9-10 dagar efter mens.

• mammiiie

Eftersom jag fick utslag på ÄL-stickan idag och när man räknat lite borde jag då ha min BIM den 23e.... alltså dag 43 i min lååååånga ooooregelbunda cykel!

hoppas man är välkommen? =)

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie (4)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99 (4)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08 (5)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox (6)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

Antalet som borde bli gravida: 40 x 0.2 = 8 personer

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~