• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Pellan85

Jag har gett upp det där med när jag har ägglossning jag märker det ibland ibland inte men vi kör med att ha sex varannan dag så hoppas vi på att det ska bli barn utav det=) Men man kan ju tydligen ha ägglossning när man har mens med=(

Lillatroll skrev 2007-10-12 07:40:27 följande:
    Hoppas det funkar för er som har ägglossning nu.Jag testar och testar men jag får inget utslag. Har jag ingen ägglossning??? Om jag får något utslag i helgen så blir jag nervös. Vill också ha ägglossning nu! Inte alls otålig eller så
  • Lillatroll

Jag är tydligen trött idag...det ska ju stå om jag INTE få något utslag i helgen blir jag nervös.

Pellan85: vi satsar också på sex varann dag. Ett ganska trevligt sätt i och för sig
    Men vi höll på från januari till oktober förra gången när vi försökte få till sonen och vi vill gärna lyckas lite snabbare denna gången.

• Pellan85

Ja det förstår jag vi vill också att det ska ta sig har försökt ett bra tag nu ja den varannan metoden är bra innen hade vi sex nästan varje dag kan kanske vara därför det inte tog sig så nu får vi hålla oss lite. Ägglossning idag hoppas på denna gången=)

Lillatroll skrev 2007-10-12 08:02:00 följande:
    Jag är tydligen trött idag...det ska ju stå om jag INTE få något utslag i helgen blir jag nervös.Pellan85: vi satsar också på sex varann dag. Ett ganska trevligt sätt i och för sig Men vi höll på från januari till oktober förra gången när vi försökte få till sonen och vi vill gärna lyckas lite snabbare denna gången.
  • Pumafox

tomcar1 --> nidblödning!?

Tar ni alla det lugnt med sexet efter ÄL, för att inte äventyra att ägget ska fästa?

• Fru HH

tomcar1: Jag gissar oxå på nidis! Vad spännande... Glad

Det blev mys 2 dgr innn äl o på själva äldagen, innan dess var det i helgen, så inte varannan dag här inte Hoppas det timar ändå... Har inte haft en tanke på att ta det lugnt med myset nu efter ska man det ?? Förvånad

När kommer tvåan???
  • fraggla

Almafa och miniluvan

Tack för att ni tänkt på mig jag tänker på er oxå nu ska det plussas

Jag har däremot slutat med allt vad ÄLtester heter orkar inte med den "stressen" jag har fått utslag på dag 16 varje gång jag testat så jag vet ung. när jag har den sen känns det oxå jag får som håll i sidan när ajg har ÄL...

kram fraggla

• Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-12 09:56:58 följande:
    Almafa och miniluvanTack för att ni tänkt på mig jag tänker på er oxå nu ska det plussas Jag har däremot slutat med allt vad ÄLtester heter orkar inte med den "stressen" jag har fått utslag på dag 16 varje gång jag testat så jag vet ung. när jag har den sen känns det oxå jag får som håll i sidan när ajg har ÄL...kram fraggla
    Hej gumman.... skönt att du har sån koll! Min jäkla ÄL kommer hejvilt, ibalnd på dag 11....ibland dag 14.... snark! Jag har faktiskt ÄL testat nu den här gången....få se om det tagit sig!

Hur går det för er?

Kraaaaaaaaam
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Boolli

Åh hej alla!
    Idag har jag haft lite känningar och tog ett ältest nyss som visade ett svagare men klart synligt teststreck. Betyder det då att äl är i antågande eller sker? Har inte riktigt koll på vad det betyder att strecket är lika starkt som kontrollen - att DÅ sker äl?

• Bebis igen
    Boolli skrev 2007-10-12 12:44:30 följande:
    Åh hej alla!Idag har jag haft lite känningar och tog ett ältest nyss som visade ett svagare men klart synligt teststreck. Betyder det då att äl är i antågande eller sker? Har inte riktigt koll på vad det betyder att strecket är lika starkt som kontrollen - att DÅ sker äl?
    Jag tror att det är så att ÄL är i antågande! När man får fullt utslag ska väl ägget släppa inom 24-48 timmar! Snart dax för sänghalmen då
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Boolli

Bebis igen skrev 2007-10-12 14:25:39 följande:

Jag tror att det är så att ÄL är i antågande! När man får fullt utslag ska väl ägget släppa inom 24-48 timmar! Snart dax för sänghalmen då
    Aaaah! Va skojsigt! Heja mej! O tack bebis igen
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~