• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Miniluvan

Gjorde precis ett ÄL-test, men teststrecket är svagare idag än igår!!! Ändå var det inte lika starkt som kontrollstrecket, innebär det att det var ÄL igår? Ska vi rusa in i sängen eller??

HJÄLP!!!

• Boolli
    Miniluvan skrev 2007-10-12 16:37:10 följande:
    Gjorde precis ett ÄL-test, men teststrecket är svagare idag än igår!!! Ändå var det inte lika starkt som kontrollstrecket, innebär det att det var ÄL igår? Ska vi rusa in i sängen eller??HJÄLP!!!
    Hmmmm.... Kanske är det relativt det där testet från igår? Hoppa i säng vettja det ska jag fast jag har svagt streck Sen får man väl köra på söndag igen.. o vidare. Då kan man ju inte missa! Eller.....?
  • två blir tre

Nu har jag fått stegring på stickan! Fast jag haft ägglossning sen måndags känns det som..Ska det inte ge utslag INNAN ägglossning?? Hänger inte alls med.. Ja, ja,får väl skoja till det ikväll då.

• smyg
    tomcar1 skrev 2007-10-11 22:17:40 följande:
    Hej !har haft som mensvärk och började få små blodiga flytningar igår kväll och det har kommit lite idag med. Hade Äl, enligt beräkningar den 6-7 oktober. Vad kan det vara ?Mvh tomcar1
    Det låter som nidblödning!!!
  • fraggla

Bebis igen

Japp jag känner av ÄL rätt väl fast ibland önskar jag att jag inte gjorde det blir ju så himlans stressad av det då vet man ju att det måste mysas det kan ju i och för sig vara bra .. men jag skulle vilja ha ett någerlunda fungerande sexliv då kan man ju ha sex varannan eller var tredje dag då skulle man ju slippa fundera =-D

Jag håller tummarna för allt dom håller att det ska gå vägen nu för oss båda...

kram fraggla

• fraggla

Dumma mina smileys fungerar ju inte testar igen

• smyg

Vi har sexat den 7e, 9e, 11e, och ska sexa imorgon. Vi är så trötta och förkylda men kämpar på.

• Lollo1977

Jaha då var de Äl tiden nu då =)... Har sexat innan i veckan ,igår fick jag såååå ont i äggstockarna så jag låg i badet 1h med het vatten kunde varken sitta eller gå typ fick halvligga i sängen fick lägga mig vid 18 kunde inte vara uppe... Ringde VC i dag de sa att man kunde ha så ont vid äl har fortfarande ont men de är bättre måste ju sexa lite i kväll ju hmmm...=)

Ha da en bra kväll alla!!!!

Hemligt att vi försöker med syskon..
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~