• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • goshheidi

Esa det måste vara jobbit att gå och vänta. Men det borde säkert klarna inom två veckor hur det ligger till. Hoppas du har en liten som sitter hårt fast där inne. Man har ju läst och hört om många som haft blödningar trots graviditet. Lyckosparkar!

• smyg

Esa, när jag hade MF blödde jag konstant i tre veckor.
    Ibland kan man blöda lite om man är gravid.
    Kram på dig!!!

Jag borde ha ÄL på torsdag. Vi ska sexa varannan dag och jag ska inte använda ÄL-stickor. Vi ska börja ikväll!!!

• Lillatroll

Hej på er allihopa

Jag testar och testar men ännu inget utslag på ÄL-stickorna. Men det borde komma under veckan.

Smyg: skönt att höra att det inte bara är jag som är otålig den andra gången. Vill inte hålla på med bebisverkstan alls. Vill bara bli gravid

Esa: usch, förstår att det är jobbigt. Skickar några styrkekramar till dig och jag hoppas du snart får svar på vad som händer.

goshheidi: inget pluss för mig ännu men jag har också lite panik inför planeringen så att säga... jag hade egentligen tänkt åka till mina föräldrar nästa helg men jag sköt på till helgen därefter. Tänk om jag har ÄL då och missar möjligheten denna månaden. Panik Hoppas du får ett plus på ÄL-testet lagom tills din man kommer hem.

• goshheidi

Önskar er trevliga mysstunder smyg ;) Vi har bara två dagar på oss :/ Onsdag kväll när han kommer hem och torsdag morgon innan han åker iväg igen. Har ÄL troligen på fredan, men vi hoppas att de små rackarna fattar att de ska stanna där ända fram tills fredan. :)

Nu har jag tittat på dendär filmen Frida. Stackars kvinna som hade en sån casanova till karl och sån smärta i benen... Duktig konstnär var hon tydligen i alla fall.

• goshheidi

Lillatroll. Känner också igen detdär med att man planerar in vilka helger man ska stanna hemma. Hur länge har ni försökt? Ni försöker får barn nr2, förstod ja rätt?

• Lillatroll

goshheidi: japp, vi försöker få ett litet syskon till vår son som är 14 månader. Förra gången tyckte jag det här med bebisverkstan var jättespännande men nu är det bara så jobbigt med denna väntan. Och jag är lite orolig över att det ska dra ut på tiden. Vi försökte från januari till oktober innan vi fick till sonen

• goshheidi

Lillatroll. Ok. Det är ju rätt lång tid faktiskt. Ni måste ju ha blivit jätteglada när det lyckades till slut. Nuu måste jag krypa i säng. Nattinatti.

• Esa

Tack för ert stöd! Jag är jättetacksam! I går började jag blöda efter sex. Det var så den förra blödningen startade också. Ska göra gravtest i morgon och se om det är svagare eller starkare. Man blir ju inte klok på det här. Jobbigt att leva i ovisshet. Varför ska allt krångla med mig?! Hade det inte räckt med ett missfall? Det känns som alla runtomkring en blir gravida direkt...

• Pumafox

Hoppar in här, kan inte hålla mig borta från BIM-listorna

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (9)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox (6)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72 (6)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981 (5), L81

Antalet som borde bli gravida: 34 x 0.2 = 6,8 personer

• Pepparkakan06

hejsan!

Plussade med äl-testet igår kväll redan på dag 12...
    Dom 2 dagarna med störst chans är väl isf igår och idag då va?

Någon annan som har plussat?

Lycka till allihoppa

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~