• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Myran81

Skit också, nu tror jag att jag har äl, har älsmärtor (som jag brukar ha) och gubben är på älgjakt :(
    Han kommer hem i morgon och då är det säkert försent :(

• Miniluvan

Håller också på med ÄL-stickor, fick ett svagt svagt streck, så det närmar sig nog. Ska enligt beräkning vara på torsdag så vi har nu börjat med varannandagsmys. Hoppas verkligen på positiv utgång denna gången.

• goshheidi

Ja, jag också! Jag har börjat googla på AVA klinikernas hemsidor: www.avaclinic.com/index.php

Börjar mer och mer tro att d nåt fel på mig, att jag inte kan bli gravid på naturlig väg. Vi har bara försökt i drygt ett halft år, men jag har inte ätit p-piller på fyra år, och trots vi inte använt nåt annat preventivmedel så har jag ändå inte blivit gravid. Hur konstigt är inte det?!? Om jag inte blir gravid denhär månaden tänker jag boka tid för utredning för oss båda.

• Lillatroll

Håller tummarna för alla er som har ÄL nu.
    Jag känner ingenting och stickorna visar inget utslag men vi försöker också hålla varanndags mys.
    Jag vill så gärna ha en liten julibebis

• girly84

hej hej. har bim på måndag vecka 43 så jag hoppar gärna in här om de går bra...=)

vi är inne på vårat tredje försök nu och jag längtar så efter att få ett plus. har för första gången den här månaden provat med äl stickor och fick utslag i går så nu e de mys för hela slanten...=)

testade inte i söndags så jag vet ju inte om de visade utslag då med men vi mös då så vi får se. ska hem sen och förföra sambon i kväll igen så har man ju gjort vad man kan för att det ska bli något den här månaden allafall...=)

• Bebis igen

Oj vad det testas o nuppas i den här tråden nu tror jag

Själv gjorde jag ett ÄL test idag och fick fullt utslag, men har inga som helst ÄL känningar än, det kanske kommer.... hur som helst var vi hem på lunchen jag o gubben o så tyckte han att jag minsann skulle testa eftersom jag inte gjorde det igår. Sagt o gjort, fullt utslag så då fick det bli en liten snabbis innan vi åkte o jobba igen... *fniss* Generad

Ede nu man ska hoppa runt i sänghalmen eller? Jag e helt ny när det gäller ÄL tester?!?!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen

Flyttar mig lite....

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (8)

Tisdag 23/10: Fialia, bebis igen (2)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox (6)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72 (6)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981 (5), L81

Antalet som borde bli gravida: 34 x 0.2 = 6,8 personer

• Bebis igen

Ångra mig....

~~BIM V.43~~

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (9)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Antalet som borde bli gravida: 34 x 0.2 = 6,8 personer

• frudarknezz

Hallo tjejjor , lägger till mej här efter MF den 26 september...

~~BIM V.43~~

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (9)

Tisdag 23/10: Fialia julias mamma(2)

Antalet som borde bli gravida: 35 x 0.2 = 7 personer

• Pumafox

Hade fullt utslag på ÄL test igår morse, gjorde nytt test idag på eftermiddagen och det visade ingen stegring. Jag antar att det betyder att ÄL är över eller, är det lönt att mysa på ändå? Fattar inte riktigt om ÄL stegring betyder att ägget snart släpper och i så fall kan ju spermierna möta ägget efter det släppt, eller?

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~