• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • goshheidi

*GLAD* Testade med ÄL och det var definitivt en stegring sen igår. Nästan lika starkt som kontrollstrecket men inte helt. Och igårkväll myste vi och nu i morse.

Tänk dagen när man får hålla en alldeles nyfödd i sina armar och få säga att det är ens egna lilla pussgurka. *längtar*.

• Bebis igen

Jag hade utslag på stickan i förrgår.....igår var det ingenting kvar..... hua vad nojjig man blir! Typ om man hann ordentligt o sånt?!?!

Fraggla: Vad glaaaaaaaaaaad jag blir att ni kommit igång igen!! Heja heja inför helgen nu!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Fru HH

goshheidi: Grattis till ÄL Skrattande

Jag hade ju stegring igår jag, men inte idag Förvånad Trodde man alltid hade det 2 dgr... (men sträcket var ju starkare än kontroll strecket igår så jag borde ju tänkt till lite) Hoppas det inte blitt nåt fel nu. Vi mös i förrgår och hoppas på att mysa idag, trodde ju att ägget skulle släppa imorgon typ, så vi hade gått om tid på oss här. Det lär väl ha släpp nu redan. Ägget lever i 24 h va??

När kommer tvåan???
  • EttElaktTroll
    kokoskorven skrev 2007-10-10 08:57:09 följande:
    BIM = beräknad inte mens. Dvs den dagen då (om man försöker bli gravid) mensen skulle komma, men förhoppningsvis uteblir !
    TACK så mycket, blev ju lite knepigt att läsa när jag inte visste vad det betyder :P Åter igen, tack!
  • kokoskorven
    EttElaktTroll skrev 2007-10-11 08:37:55 följande:
    TACK så mycket, blev ju lite knepigt att läsa när jag inte visste vad det betyder :P Åter igen, tack!
    VARSÅGOD!! Frågar man ingenting - får man ingenting veta !!
  • Pumafox

Kikar in och ser hur det går för alla.

Fru HH, jag känner samma stress som du.
    Testade för första gången med ÄL test och fick utslag direkt, men dan efter - nada! Jag trodde också att det skulle vara utslag i två dagar. Men kanske hade jag fått positivt om jag även testat dan innan. Nu gjorde jag inte det för jag trodde det var för tidigt.
    Eftersom jag har BIM runt den 26:e och ÄL testade positivt redan på dag 11, så är väntan extra lång till BIM nu ju. *suck*

• FamiljenJohnsson

hej hej.. läger till mig i tråden ska oxå försöka med BIM v 43..
    /Malin

• FamiljenJohnsson

glömde skriva dag den 25/10 ska ja INTE ha nån mens denna månad. men känner på mig att den kommer änd:(

• Fru HH

Pumafox: Ja, det knepiga är att jag testade i förrgår o då var det inget :-S MEN det var kl 04 på morgonen, om jag hade testat lite senare så kanske det hade gett utslag..

Det blev lite kaos med myset igår, vi tänkte att vi lägger dottern tidigt så vi har lite tid för varandra, men dottern hade ingen lust att sova. Övertrött, hade inte sovit eftermiddag, så det slutar med att dottern och maken somnar kl 21.30 o jag tittar på Grays. Men idag MÅSTE vi få till det. *hihi*

När kommer tvåan???
  • fraggla

Bebis igen

Tackar Jag håller alla mina tummar att vi lyckas denna månad.. fast det tråkiga är att jag har en känsla av att detta är en av mina ÄL fria månader (man har ju bara i genomsnitt ÄL 10 månader om året) och då hjälper ju inte att vårt sexliv fungerar igen inte ur bebissynpunkt i alla fall...
    Jaja om ett par alldeles för låååååånga veckor får vi veta...

kram fraggla

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~