• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fiaflorist

åååh jag blir knäpp!!
    nån som orka hjälpa mig???

senaste mens 26/9
    beräknad ÄL 8-10 okt

har inte kännt av nån ÄL denna månad men just idag har jag molande värk i magen och ryggslutet.... driver min kropp med mig...?
    kan jag helt plötsligt ha senare ÄL...?

en aning frustrerande onekligen!!!

tacksam för hjälp

• tomcar1

Pumafox och FRU HH...men det kom så himla lite. Bara som blodig flytning. Nu är det borta igen. Kan det bli så då ? Räknade ut att det var 4 dagars edan ÄL. Kan det vara en nidis då tror ni ? Har ju haft som mensvärk och det gör lite småont vid samlag.
    /tomcar1

Glöm inte fylla i donationskort och visa din vilja !
  • Pepparkakan06
    tomcar1 skrev 2007-10-12 22:47:08 följande:
    Pumafox och FRU HH...men det kom så himla lite. Bara som blodig flytning. Nu är det borta igen. Kan det bli så då ? Räknade ut att det var 4 dagars edan ÄL. Kan det vara en nidis då tror ni ? Har ju haft som mensvärk och det gör lite småont vid samlag./tomcar1
    För mig var det så..fick en flytning med pyttelite blod i..hade även molvärk redan några dagar efter ÄL

håller tummarna för att det är en nidis
  • Fialia

behöver lite hjälp!

Jag å sambon ville absolut inte missa den här ÄLgången så vi har kört på som tusan även om det inte visat så mycket på stickorna..nu i torsdags tog jag min sissta sticka och det visade ett streck..men inte lika starkt som teststrecket..har inte kunnat testa fredag å idag lördag för jag är borta å jobbar nu..visst borde min ÄL varit på torsdan eller fredan??vi hade sex senast fredag eftermiddag..och kommer inte kunna ha det nå mer nu eftersom jag är borta..räcker det här nu??skulle det kunna ta sig på det här??..känns som att jag åker bort när det verkligen gäller...

• Ankeninni

Hej, hoppas jag också får vara med här...

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85 (6)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

Antalet som borde bli gravida: 46 x 0.2 = 9,2 personer

• Lirre
    Hej alla!!
    Hur går det för er??

Så här såg det ut för mig igår & idag. Full pott på ÄLstickorna....

DSC00018.JPG
    Mamma till underbara ღ Agnes 1½ år ღ
  • Lillatroll

Lirre: det är såna streck jag väntar på

Idag fick jag ett litet svagt streck. Jag vet att det ska vara lika starkt som det andra strecket men jag hoppas att det betyder att ägglossningen är på väg...hoppet är det sista som överger en. Nu har jag bara två tester kvar men jag beställer nya på måndag om jag inte fått något utslag innan dess. Måste veta om jag har ÄL eller inte.

Fialia: det borde ju räcka. Spermierna kan ju leva några dagar så det kan ju gå även om du har ägglossning på helgen.

fiaflorist: tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Är så dålig på allt med ägglossning

• Boolli
    smyg skrev 2007-10-12 19:49:00 följande:
    Vi har sexat den 7e, 9e, 11e, och ska sexa imorgon. Vi är så trötta och förkylda men kämpar på.
    Haha såå bra
  • lejonsjäl

Hej, nu är min äl över sedan ett par dagar tillbaka och sambon blir nog borta i 10 dagar på jobb! Jag surfar runt på FL för fullt för att sysselsätta mig och plötsligt kómmer jag på att jag inte är inskriven på nån BIM-lista! Får jag vara med? Detta är vårt tredje försök så jag hoppas att det snart är min och allas tur denna månaden!
    Men först måste vi ju vääääänta...

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH (8)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

Antalet som borde bli gravida: 48 x 0.2 = 9,6 personer

• Boolli
    Lirre skrev 2007-10-13 12:56:44 följande:
    Hej alla!!Hur går det för er?? Så här såg det ut för mig igår & idag. Full pott på ÄLstickorna....
    Fan va snygga test du har då! Så blir aldrig mina..
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~