• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fialia
    Lillatroll skrev 2007-10-13 17:41:33 följande:
    Lirre:  Fialia: det borde ju räcka. Spermierna kan ju leva några dagar så det kan ju gå även om du har ägglossning på helgen.
    Ja hoppas att det blir nu...är så less på all denna väntan!!...när ska ni göra gravtest då? BIM?eller tidigare?elller efter?...svårt att hålla sig!..jag har nog ÄL ca10 dagar innan BIM..när ska man då testa?..med CBs nya test kan man göra det fyra dagar innan va??..många frågor nu men kan inte tänka på så mycket annat än att få veta om det ligger nått där inne å gror!..tror vi är fler!
  • tomcar1

Pepparkakan06...tack, nu hoppas jag verkligen, när du också har haft så Glad
    /tomcar1

• fraggla

Yeessss!!!!
    Igår hade jag Äl inga tester behövs för mig längre jag känner av det så hemskt... pluss att nu har vi äntligen blivit av med våra problem vi hade tidigare hoppas bara det håller i sig...

Så nu bäörjar den lååååååånga väntan...

kram fraggla

• yellow

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, längtareftersyskon, Pellan85, Lejonsjäl (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH yellow(9)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, (7)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72, Snuttiz83 (7)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81 (6)

VET INTE HUR MAN SKIVER OM DETTA?!
    Antalet som borde bli gravida: 48 x 0.2 = 9,6 personer

• yellow

jag har haft utslag på stickan och trott jag haft äl då men tog ett test i torsdags då jag alls inte va beräknad äl och kolla i mitt galleri va starkt streck..visste inte att d kunde ge så klart utslag!

• Lirre
    yellow skrev 2007-10-14 10:49:43 följande:
    jag har haft utslag på stickan och trott jag haft äl då men tog ett test i torsdags då jag alls inte va beräknad äl och kolla i mitt galleri va starkt streck..visste inte att d kunde ge så klart utslag!
    Det är ju så starka sträck det ska vara annars är det inte gilltigt!!!!
    Mamma till underbara ღ Agnes 1½ år ღ
  • Lirre

Streck ska det ju stå...

Mamma till underbara ღ Agnes 1½ år ღ
  • Miniluvan
    fraggla skrev 2007-10-14 08:14:42 följande:
    Yeessss!!!!Igår hade jag Äl inga tester behövs för mig längre jag känner av det så hemskt... pluss att nu har vi äntligen blivit av med våra problem vi hade tidigare hoppas bara det håller i sig...Så nu bäörjar den lååååååånga väntan... kram fraggla
    Heja Fraggla!!!Härligt! Hade också ÄL igår! Nu får vi vänta tillsammans! Möjligen får jag flytta fram min BIM eftersom ÄL var tre dagar senare än beräknat. Håller tummarna att det tagit sig denna gången.
    Kram Miniluvan
  • Boolli
    fraggla skrev 2007-10-14 08:14:42 följande:
    Yeessss!!!!Igår hade jag Äl inga tester behövs för mig längre jag känner av det så hemskt... pluss att nu har vi äntligen blivit av med våra problem vi hade tidigare hoppas bara det håller i sig...Så nu bäörjar den lååååååånga väntan... kram fraggla
    Åh va härligt!!! Heja heja
  • två blir tre

Verkar som att det blir positivt på ägg-stickan senare än de flesta beräknat? Samma sak gäller för mig. Trodde jag hade ägglossning flera dagar innan det blev stegring..Ska det inte ge utslag strax innan ägglossning? Hänger inte med alls..Någon som kan förklara..?

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~