• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Lillatroll

Åh så roligt att läsa här inne att jag inte är den enda som är otålig!
    Nu är mina ÄL-stickor slut och jag har fått en svampinfektion
    så jag är inte så där jättesugen på att mysa med sambon. Få hoppas att vi har prickat in ÄL på något sätt. Jag ska ju inte ha förrän nästa söndag så jag får vänta och vänta och vänta...
    Ska hålla tummarna för att ni plussar så länge.

• Lillatroll

Hahaha sökte precis på svampinfektion här på famlijeliv (skulle försöka hitta tips på bra behandling) och ser att några har skrivit det som ett första tecken på graviditet Snacka om att sätta griller i huvudet på mig.

• smyg

Jag har läste att när ägget fästar i livmodern ändras pH i livmodern.
    Man får svampinfektion pga ändring i pH!!!

• Lillatroll

Åh smyg underbart. Du har gett mig lite hopp
    Synd att man inte kan testa med en gång...

• MomOfSweden

en liten fråga tjejer tog ett ÄL-test för skoj skull o fick posetivt och e på bim-5 Förvånad 

• JJL

MomofSweden: jag har hört i en tråd här på FL att det kan tyda på Graviditet. Att det samma ämne förhöjs vid ÄL som vid tidig Graviditet.... Meeen.. jag är inte 100% säker.

• MomOfSweden
    Jooonanna skrev 2007-10-17 21:01:03 följande:
    MomofSweden: jag har hört i en tråd här på FL att det kan tyda på Graviditet. Att det samma ämne förhöjs vid ÄL som vid tidig Graviditet.... Meeen.. jag är inte 100% säker.
    får helt enkelt vänta och se
  • fraggla

Jag har fortfarande inga symptom alls så jag har säkert haft en sån där otrevlig Äl fri månad.. suck och vi som prickade in ÄL så bra denna gång...

Jag har varit gravid 2 gånger och den senaste gången som slutade i MA kände jag när ägget fäste precis 7 dagar efter ÄL... fick som ett getinstick i livmodern på vänster sida blev jätteyr mådde illa kände mig inte alls bra fick t.o.m åka hem från jobbet.. så jag letar efter dom symptomen men inte känt det och mycket riktigt mensen har alltid kommit så den dag jag känner det igen så är jag ganska övertygad att det blitt något och som sagt inga sådana känslor än så jag är rätt övertygad att mensen kommer i slutet på nästa vecka

kram fraggla

• Fru HH

Hej tjejjer!

Två blir tre: Här är det rätt lamt på symptom fronten. BIM 25:de Försöker inbilla mig att jag har lite molvärk men det är nog lönlöst... Fått lite finnar o oren hy iaf kan ju kanske räknas som symptom

MomofSweden: Har oxå hört att grviditet kan ge utslag på ÄL tester... Tror HCG är snarlik LH hormonet. TESTA med ett gravtest!!! När har du BIM. Jätte spännande det här!

Lillatroll: Klart att svamp är ett gravsymptom

Greatmotther: Eftersom du tidigare haft symptomer o inte nu så är ju det ett tecken. För om allt är som vanligt så är det ju ovanligt nu

När kommer tvåan???
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~