• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • fraggla

Bebis igen

Och jag håller tummarna för dig oxå.. och alla andra oxå såklart.. hoppas du har rätt för jag har fått för mig att jag har en ÄLfri månad jag som alltid brukar ha ömma bröst från ÄL fram till BIM .. nu nada känner inget...

kram fraggla

• Bebis igen
    Fraggla: Det låter ju hur bra som helst tycker jag!!! Hoppas hoppas hoppas!!!

ALLA: Nu undrar jag?!?! Nu får jag en sån där liten blödning igen...hade inte det förra månaden Men månaden före det......GRRRRRRRRRRRRR:....ere spottings igen?!?!? Jag blir galen, 8 dagar efter ÄL nu!!! ?????
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen
    goshheidi skrev 2007-10-17 10:09:07 följande:
    Bebis igen. Den kan blöda lite när ägget fäster i livmodern.
    Det var ju det jag hoppades för 2 månader sen åxå...men jag verkar ha nån varannan månads spotting...jag fattar inte! Blir så ledsen, nu är jag säker på att jag får tanten den här månaden oxå!
  • almafa

Bebis igen: Det kan mycket väl vara en nidis, bli inte ledsen än... vänta nu lite innan du kastar in handuken denn gången gumman.

Själv är jag helt symptomfri, förutom molvärk som jag har haft från och till hela månaden... Var hos gyn för jag hade såååå ont på dag 11, hon såg inget konstigt, men sa att hon kunde se äggblåsor... Vet inte vad det är faktiskt, kanske tarmarna...

Nu är det snart dags att börja testa tjejer...

Jag ska på FEST på fredag och vill verkligen dricka lite vin, tror ni att ägget "tycker det är den dålig miljö" att fästa i om man dricker alkohol? min BM säger att man kan leva som vanligt tills man får ett plus... Vad tror ni???

M.

• mammiiie

Bebis igen: vilken dag i cykeln fick du spottings sist? elr komemr du ihåg det?

almafa: klart du kan dricka, men kanske måttligt ;) ägget har ingen som helst kontakt med dej, din krop o dina upptagningar av mat eller dryck förrens senare i den eventuella graviditeten. först och främst lever det lilla fröet genom gulesäcken. så, vin kan du dricka. men tror att iomed att man är medveten om sina försök til graviditet, så dricker man nog automatiskt måttligt, inte sant? lycka till och ha det så trevligt!

• Bebis igen
    mammiiie skrev 2007-10-17 11:55:45 följande:
    Bebis igen: vilken dag i cykeln fick du spottings sist? elr komemr du ihåg det?almafa: klart du kan dricka, men kanske måttligt ;) ägget har ingen som helst kontakt med dej, din krop o dina upptagningar av mat eller dryck förrens senare i den eventuella graviditeten. först och främst lever det lilla fröet genom gulesäcken. så, vin kan du dricka. men tror att iomed att man är medveten om sina försök til graviditet, så dricker man nog automatiskt måttligt, inte sant? lycka till och ha det så trevligt!
    Jag hade spottings på dag 11 sist..... nu är jag ju på dag 8..... så lite skumt är det!! Minns inte att jag hade sån mensvärk ehller som jag har just nu! Det är ju ända flera dagar kvar till BIM!
  • mammiiie

Bebis igen skrev 2007-10-17 12:40:21 följande:

Jag hade spottings på dag 11 sist..... nu är jag ju på dag 8..... så lite skumt är det!! Minns inte att jag hade sån mensvärk ehller som jag har just nu! Det är ju ända flera dagar kvar till BIM!
    Då är det ju ändå lite skilldnad, om du känner smärta denna gånG! hoppas det är ett liv där inne! ;]
  • Myran81

Jag skriver varken in mig på symtom listan eller BIM listan :(
    Har inga symtom och vet inte om jag har haft äl.
    Hade älsmärta förra måndagen men ältestet visade bara ett svagt streck och det gjorde det hela veckan också :(
    Men jag kommer att kika in här och kolla hur det går för er andra.

• Pumafox

BIM -9 idag, tiden går sååååååå sakta!

Symptomlistan på mig blir snabb: Ingenting.

Förra månaden var jag övertygad att jag hade en nidblödning. Fick minimal brun/rosa flytning en vecka innan BIM ungefär. Sen fick jag likadant två dagar innan BIM och sen kom mensen dagen efter
    Brukar inte ha spottings så jag trodde jag var gravid. Vilket jag inte var.

Förra graviditeten hade jag knappt symtom heller. Har kollat ett gammalt inlägg jag gjorde här på FL, då hade jag haft ett hugg i sidan och brösten började ömma litegrand en vecka efter BIM. Testade plus 4 dagar efter BIM.

Ska på fest på lördag, men kommer nog att anse mig själv; inte gravid.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~