• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • smyg
    Tjofsen skrev 2007-10-16 17:21:20 följande:
    Gammal medlem från ursprungslistan (BIM v.35) kikar in!!Hur går det tjejer?!?!? Va MÅNGA ni är på listan denna gång. WOW. Vi har ju stämt jättebra på de andra två listorna ändå rent statistiskt. Hoppas och håller tummar att ni ska lyckas denna månad. Har någon hört om MalinMartinsson dykt upp igen?? I nåt annat nick kanske????
    HEJ PÅ DIG TJOFSEN!!!

Hur går det med magen???
  • marengski

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.

Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!

Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

marengski: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

BIM

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)

• fraggla

Godmaorgon alla jag e uppe med tuppen idag..

Kan inte skriva in mig i symptomlistan för jag har INGA symptom alls.. hm konsktigt jag som brukar känna allt som går att känna.. kanske en bra grej vem vet...

Håller alla tummar nu för er vars BIM är på gång..

kram fraggla

• goshheidi

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig kanske liiiite tröttare....

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken.

Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!

Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

marengski: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

Goshheidi: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.

BIM

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)

• Lillatroll

Nu är väl Äl över...om jag har haft någon.
    Jag skriver inte in mig på symptomlistan ännu. Verkar som jag har fått en svampinfektion...symptom kanske. Snacka om att försöka se allt till det positiva

• Bebis igen
    Fyller på med fler symtom........ nu letar jag! Jag vet!!

Symptomlistan

BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

PEPPARKAKAN 06:
    Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

Marengski: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

Goshheidi: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.

BIM- listan

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Bebis igen
    skruttis11 skrev 2007-10-16 20:46:59 följande:
    ingen som ser mig?! eller orkar svara?1 O.o skriver igen dådånån som har känt så här? uuuu idag har jag sååå ont i muffen O.o ryggen å äggstockarna så jag trooooor jag döör snart fean Äl hade jag i fredas kände på tappen eller ja försökte känna på den men den känns inte så antagligen e de därför jag har dretont den går tillbaka nu O.o
    Jag har hört att man kan ha ganska ont efter en ordentlig ÄL, min BM sa en gång att man kan få en liten blödning i magen efter ÄL och den kan göra ganska ont.
  • Bebis igen
    fraggla skrev 2007-10-17 05:58:37 följande:
    Godmaorgon alla jag e uppe med tuppen idag..Kan inte skriva in mig i symptomlistan för jag har INGA symptom alls.. hm konsktigt jag som brukar känna allt som går att känna.. kanske en bra grej vem vet...Håller alla tummar nu för er vars BIM är på gång..kram fraggla
    Det brukar vara ett riktigt gott tecken har jag märkt här på FL!!! Håller massa tummar för dig gumman!!! Kram
  • Bebis igen
    Lillatroll skrev 2007-10-17 07:23:15 följande:
    Nu är väl Äl över...om jag har haft någon.Jag skriver inte in mig på symptomlistan ännu. Verkar som jag har fått en svampinfektion...symptom kanske. Snacka om att försöka se allt till det positiva
    Såklart, vi som är i bebisverkstan är ju funtade så?! Hihi....
  • Lillkurre

Fru HH: Du FÅR oxå testa på lördag. Hahahaha!! Vart får man tag i Mirres test. De låter ju väldigt lovande. Visst är man knäpp??? Kul att du gjort en egen liten matematisk räkning om HCG. Hihihihi!

Lillatroll: Är svampinfektion tecken på grav?? Hurra i sånna fall! Då kan ja lägga till ett symptom på listan!

Skruttis11: Ja hade oxå fruktansvärt ont förra tisdagen. Kändes som allt skulle ramla ut. Det spände i livmodern o jag blev nästan rädd att det var nåt fel. Det kändes som att nån slagit mej flera ggr i magen o att allt var som ett stort blåmärke. Huga!! Hoppas det var värsta ägglossningen!!!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~